خبرگزاری کار ایران

الهویی: متاسفیم که برای دوازدهمین بار توپ را به تیر دروازه زدیم/ نیاز داریم شخصیت تیم ما بالاتر برود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۱۹۳

مربی گل گهر در مورد تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان صحبت کرد.

به گزارش یالنا، سعید الهویی پس از تساوی صفر-صفر گل‌گهر سیرجان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: خیلی متأسفیم و در روزی که دروازه‌بان‌مان بیشتر از دستانش استفاده کند از پای خود استفاده کرد و در روزی که برای دوازدهمین بار توپ را به تیر دروازه حریفان زدیم، نتوانستیم سه امتیاز کامل بازی را بگیریم. بازیکنان ما بر اساس تلاشی که کردند، به چیزی که لیاقتش را داشتند، نرسیدند.

وی افزود:  بازی مقابل مس وقتی بیرون از خانه بازی می کند و دفاع فشرده دارد سخت است. ولی انقدر موقعیت ایجاد کردیم که دروازه‌بانشان ستاره تیمشان باشد و تیر دروازه رقیب دروازه‌بان آن‌ها، متاسفیم که در این بازی به حقمان نرسیدیم اما قدم به قدم راهمان را ادامه می دهیم تا به هدفمان برسیم.

مربی گل‌گهر در مورد اینکه هواداران انتظار دارند در بازی‌های خانگی امتیاز بیشتری بگیرند، گفت: امیر قلعه‌نویی و تیم توقع دارند که در همه بازی‌ها بیشترین امتیاز را کسب کند. تیم هایی داریم که داخل خانه یک شکل بازی می‌کنند و بیرون خانه دفاع اتوبوسی دارند اما ما اینطور نیستیم. حتی مقابل پرسپولیس ما سبک بازی را به حریف دیکته کردیم. دفاع کردن در لیگ ایران بسیار کارآمد است. فضاها را می گیرند و به ما موقعیت نمی دهند.

الهویی تصریح کرد: ما در برابر تیمی که فشرده بازی می کند باید دو سه موقعیت ایجاد کنیم تا ببریم. اما امروز بیشتر از سه موقعیت ایجاد کردیم که عملکرد خوب دروازه بان حریف و تیر دروازه مانع ما شدند. نیاز داریم شخصیت تیم ما بالاتر برود و بچه ها قلبشان را بزرگ کنند. بدانند به اندازه کیفیت خودشان و تیم قلبشان باید بزرگ تر و شجاع باشد تا بتوانیم مزد کیفیتی که در زمین داریم را بگیریم.

وی در مورد انتقاد از مهاجمان گل گهر عنوان کرد: همانطور که در دفاع تیمی همه بازیکنان از مهاجم تا دروازه‌بان شرکت دارند در بحث  تهاجمی هم همه وظیفه دارند. اشکال حمله را به گردن مهاجمان نمی اندازیم. به اندازه‌ای که مهاجمان ما از فرم خوبشان دور بودند، به همان اندازه هافبک ها و مدافعان دور بودند. باید از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌شود بهترین استفاده کنیم تا در بازی های که به این شکل سخت می‌شوند نتیجه بگیریم.

الهویی در خصوص برنامه گل گهر در جام حذفی گفت: هربازی که در لیگ، جام حذفی  یا دوستانه داریم، ذات قلعه‌نویی اینطور است که برای برنده شدن می‌رود. پس مطمئن باشید تمام بازی‌ها گل گهر برای پیروز شدن وموفقیت وارد زمین می شود. باید این هفته ریکاوری کنیم، ذهن هایمان را آماده کنیم برای یک بازی سخت در دربی کرمان، برای جام حذفی آماده شویم و همه در کنار ما باشند تا با یک برد خوب دوباره برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز