خبرگزاری کار ایران

ربیعی: به قلعه نویی بابت تیم خوبش تبریک می‌گویم/ خوشحالم که تیمی مثل مس را در اختیار دارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۱۹۰

سرمربی مس رفسنجان در مورد تساوی بدون گل با گل گهر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی پس از تساوی صفر-صفر مس رفسنجان مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: باید خسته نباشید و خدا قوت به مجموعه گل‌گهر و آقای قلعه‌نویی بگویم. به ایشان تبریک می‌گویم مثل همیشه یک تیم منسجم و خوب تدارک دیده بودند. یکی از سنگین‌ترین بازی‌های ما در 17 بازی قبلی این بازی بود. حریف با حضور سه مهاجم بازی را انتحاری آغاز کرد و دفاع و خط میانی تحت فشار قرار گرفت. در ادامه با تغییراتی که در تیم حریف انجام شد آرایش گل‌گهر به 2-4-4 بازگشت.

وی درباره عملکرد تیم مس رفسنجان گفت: روی مدار برنامه‌ریزی‌مان کار را ادامه می‌دهیم. به بازیکنانم باید برای ریتم خوب‌شان در دفاع تبریک بگویم. کمی بدشانس بودیم و می‌توانستیم در اواخر بازی حتی برنده بازی باشیم. از داوود نوشی‌صوفیانی هم تشکر می‌کنم که یک سیو خوب داشت و توانستیم تک امتیاز را از این بازی داشته باشیم. سعی می‌کنیم همین روند را ادامه دهیم. در نیم‌فصل نخست مقابل گل‌گهر و استقلال شکست خورده بودیم، ولی در نیم‌فصل دوم توانستیم دو امتیاز از این دو بازی بگیرم. 

ربیعی در ادامه تأکید کرد: فکر می‌کنم مردم رفسنجان باید در نخستین سال حضور مس در لیگ برتر باید به داشتن چنین تیمی ببالند. ما به این مجموعه افتخار می‌کنیم. گل‌گهر و مس افتخارات استان کرمان هستند و این موضوع می‌تواند نویدبخش قطب فوتبال ایران در آینده باشد. 

سرمربی مس درباره اینکه آیا تاکتیک مس برای این بازی فرق کرده بود، عنوان کرد: برای هر بازی برنامه‌ریزی و تاکتیک خودمان را داریم. ما شش بازیکن خوب در مرکز زمین داریم. طبق برنامه‌ریزی سعی می‌کنیم از افراد مختلف استفاده کنیم. برنامه 20 دقیقه پایانی را خوب اجرا کردیم. مهدی کیانی با اینکه خیلی وقت بود بازی نکرده بود، ولی خیلی مفید و با تجربه بازی کرد. خوشحالم که این مجموعه جوان را در اختیار دارم و می‌توانم هر روز این تیم را تیم‌تر کنم. 

وی درباره اینکه ابتدای فصل گفته می‌شد او هفته ششم برکنار خواهد شد، خاطرنشان کرد: گمانه‌زنی‌ها در فوتبال طبیعی است. مجموعه مس سال گذشته برای صعود به لیگ برتر برنامه‌ای سه ساله داشت و خوشحالم که توانستیم این برنامه سه ساله را برای رفسنجان یک ساله محقق کنیم. پروژه‌های فنی پروژه‌های زمان‌بری است. اگر تیمی از ابتدای صعود خوب باشد باید شک کنید. چنین تیمی رفته رفته در جدول سقوط می‌کند، ولی ما برعکس عمل کردیم و رفته رفته به وضعیت خوبی دست پیدا کردیم. الان مجموعه شیرینی صبرش را می‌چشد. البته من هم پای مس و تعهدم صبوری کردم. زمانی که تیم ما در شرایط خوبی قرار داشت صحبت‌هایی با من برای جاهای دیگر شده بود، ولی حضورم در مس ادامه پیدا کرد. آینده را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم، ولی می‌توانیم دورنما را ترسیم کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز