خبرگزاری کار ایران

یحیی گل محمدی: شاهد بازی هیجان انگیز و پر موقعیتی نبودیم/ یک امتیاز حق هر دو تیم بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۱۸۰

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار با صنعت نفت حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از دیدار با صنعت نفت آبادان در خصوص این بازی گفت: خیلی خوشحال هستیم که در این شهر زیبا و خاطره انگیز حضور داریم و جا دارد در اینجا از شهدای دفاع مقدس یاد کنیم و روح همه‌ای آنها شاد باشد.

وی افزود: بازی در مجموع چندان بازی جذابی نبود بخاطر اینکه دو تیم با توجه به بادی که در ورزشگاه بود و با توجه به وضعیت نامساعد چمن ورزشگاه موقیعت آنچنانی در بازی ایجاد نشد. در این جور بازی‌های روی ضربات ایستگاهی و اشتباه حریف باید استفاده کنید. خط دفاع دو تیم عالی کار کردند و اشتباه تاثیر گذاری در طول بازی انجام ندادند. یک امتیاز حق هر دو تیم بود. 

گل محمدی در خصوص شکست شدن روند پیروزی‌های پرسپولیس نیز گفت: تیم صنعت نفت یک تیم با کیفیت استف آنها مربی خوب و بازیکنان تکنیکی و خوبی را در اختیار دارند. من احساس می‌کردم با توجه به شرایط فنی دو تیم شاهد بازی خوبی باسیم اما شرایط زمین به قدری بد بود که روی بازی دو تیم تاثیر گذاشت. با این شرایط هر بازی دیگری نیز در اینجا برگزار می‌شد با نتیجه مساوی به پایان می‌رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز