خبرگزاری کار ایران

صادقی: نفت مقابل ما بسته بازی می‌کرد و همین موضوع کار ما را سخت کرده بود/ نمی‌شود چمن ورزشگاه ما را با آزادی مقایسه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۱۷۸

سرمربی سایپا در مورد تقابل تیمش با نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی مقابل نفت مسجد سلیمان داریم و تیم حریف بازی فشرده‌ای انجام می‌دهد و بسته بازی می‌کند و به دنبال ضد حمله است تا موقعیت ایجاد کند که در این زمینه خوب کار کردند. در بازی‌های این چنینی برای برنده شدن باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنی و به گل برسی. ما در 20 دقیقه اول بازی نتوانستیم خیلی روی دروازه نفت موقعیت ایجاد کنیم و آنها روی ضد حملات به ما فشار آوردند.

وی افزود: بعد از 20 دقیقه اول ما بازی را در دست گرفتیم و از کناره‌ها توانستیم موقعیت روی دروازه آنها ایجاد کنیم و ضربات ایستگاهی به دست آوردیم که متاسفانه از آن استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم مالکیت توپ در اختیار ما بود و سعی کردیم با دو فوروارد بازی کنیم و موقعیت ایجاد کنیم ولی در نیمه دوم فکر می‌کنم با توجه به بازی بسته آنها موفق به رسیدن به دروازه نشدیم. انها تلاش کردند و جنگیدند تا در این بازی امتیاز بگیرند و به هدفشان رسیدند.

سرمربی سایپا در ادامه گفت: ما نباید در دیدارهای این چنینی در خانه امتیاز بدهیم ولی حالا این بازی تمام شده و با توجه به فشردگی مسابقات باید سریع خودمان را جمع و جور کنیم و 5 روز دیگر آماده بازی شویم و چه از لحاظ جسمی چه روحی خودمان را به بازی بعد برسانیم.

صادقی در مورد تاثیر کیفیت چمن ورزشگاه پاس قوامین روی بازی سایپا توضیح داد: ببینید خب چمن استادیوم آزادی یک چمن بی‌نظیر است و قابل مقایسه با زمین چمن ما نیست ولی برای من واضح است که مسئولان استادیوم پاس قوامین همه تلاششان را می‌کنند که زمین را با بهترین کیفیت در اختیار ما قرار دهند و نمی‌توانیم کیفیت چمن را با آزادی مقایسه کرد. بازی‌های ما در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس باید بگویم شرایط آن دو بازی متفاوت با بازی امروز بود و نفت امروز بسته بازی می‌کرد و در بازی‌های این چنینی شما 7-8 موقعیت به دست نمی‌آوری و باید از تک موقعیت ها گل بسازی. ما 2 موقعیت خیلی خوب داشتیم ولی این گل نزدن ما را اذیت می‌کند و باید روی آن کار کنیم.

وی در مورد تعویض محسن مسلمان هم گفت: محسن بعد از چند هفته مصدومیت و دوری از میادین نیاز به زمان دارد تا به شرایط بازی برگردد و ما سعی داریم یواش یواش او را به شرایط مطلوب برسانیم و نیاز به کمی زمان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز