خبرگزاری کار ایران

استقلال - فولاد: نبرد حیثیتی فرهاد و نکو

6 و 7 به هم رسیدند: مشت‌زنی در رینگ آزادی!

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۷۴۲

تقابل استقلال و فولاد خوزستان فرصت رویارویی دو سرمربی است که آخرین مصاف آنها با حواشی عجیبی رو به رو بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آخرین رویارویی استقلال و فولاد با هدایت فرهاد مجیدی و جواد نکونام، به لیگ نوزدهم و هفته هفدهم برمی‌گردد که شکست دو بر یک آبی پوشان حواشی و اتفاقات عجیبی را به دنبال داشت.

اخراج و قضاوت سیدعلی

بعد از گل نیمه اول روزبه چشمی، فرشاد احمدزاده برای فولاد در همان نیمه گلزنی کرد و نیمه دوم هم لوسیانو پریرا گل دوم را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا تیم مجیدی دست خالی بازی خارج از خانه را ترک کنند. مصاف این دو تیم به دلیل اخراج فرهاد مجیدی پس از اخراج عارف غلامی و علی کریمی در زمین حواشی عجیبی داشت و قضاوت مهدی سیدعلی موجب شد تا مجیدی این داستان را در خارج از زمین هم به شکل عجیبی دنبال کند. پست اینستاگرامی مجیدی پس از بازی در کنایه به سیدعلی و بهنام ابوالقاسم پور - که یک سال بعد البته رنگ واقعیت به خود گرفت و سیدعلی در سازمان ورزش شهرداری سمت گرفت - با کنایه از سوی جواد نکونام همراه بود. مجیدی که در پست اینستاگرامی اعلام کرد بود سکوت نمی‌کند و صحبت‌های خود را مطرح می‌کند پس از بازی شاهد کنایه هم تیمی سابق خود در استقلال بود. نکونام همان زمان درباره پست مجیدی گفت: «من به همراه دیگر مربیان فولاد برای آمادگی بازیکنان تلاش کردیم. ما به فکر فضای مجازی و فالوور نبودیم و نیستیم. شرایطی را ایجاد کردیم که بازیکنان آماده باشند نه مثل تیم استقلال که ۲ بازیکن رباط پاره کردند. استراماچونی محبوبیت‌اش در استقلال واقعی بود و مثل بعضی‌ها محبوبیت اش فقط در فضای مجازی نبود.»

6 و 7 به هم رسیدند: مشت‌زنی در رینگ آزادی!

بازوبند؛ یک اختلاف پنهانی

اتفاقات بازی استقلال و فولاد در لیگ نوزدهم ریشه در گذشته داشته که نکونام و مجیدی ترجیح داد این بار در قامت سرمربی آن را نسبت به هم تلافی کنند؛ وقتی این دو سرمربی جوان مدعی در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی در استقلال پرمهره بودند. مجیدی در لیگ دوازدهم که استقلال تیم پرستاره ای داشت به دلیل محبوبیت نزد هواداران نکونام را لای منگنه گذاشته بود. جواد نکونام با شش سال حضور در لالیگا و پوشیدن پیراهن تیم اوساسونا، چند روز پس از جدایی از این تیم راه لیگ برتر ایران شد و به تیم استقلال تهران پیوست. او از ابتدای حضورش و اولین بازی در ورزشگاه آزادی پس از اینکه بازی به تساوی کشید شاهد فریاد نام فرهاد مجیدی روی سکوها بود تا ناخواسته وارد یک فضای رقابتی با شماره ۷ محبوب برای در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی شود. او در استقلال یک فصل و نیم بازی کرد و قهرمانی در لیگ برتر را هم کنار مجیدی جشن گرفت و هرگز دعوایی بین این دو علنی نشد اما فوتبالی‌ها به خوبی آگاه بودند که رابطه این دو فقط مقابل دوربین‌های تلویزیونی روبه راه بود؛ وضعیتی که به نظر می‌رسد حتی مقابل دوربین‌های هم دیگر حالا مساعد نباشد.

6 و 7 به هم رسیدند: مشت‌زنی در رینگ آزادی!

بازگشت با مشت

با دوری مجیدی از لیگ برتر و عدم رویارویی با تیم فولاد خوزستان، مصاف در ورزشگاه آزادی یک بازی تماما انتقامی برای هر دو طرف است. مجیدی و نکونام که در بازی فولاد آرنا ابتدای مسابقه به نشانه خوش آمدگویی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به جای در آغوش گرفتن هم مشت‌های گره شده خود را به هم زدند، بعد از بازی در فضای مجازی و مصاحبه با خبرگزاری‌ها با مشت به جان هم افتادند! مجیدی پیش از اینکه جانشین محمود فکری شود یکی از گزینه‌های باشگاه استقلال بود و همینطور نکونام هم از سوی این باشگاه پیشنهاد داشت اما با مخالفت سعید آذری، در اهواز ماندنی شد. اکنون مجیدی آلترناتیو خود روی نیمکت را در تیم مقابل می‌بیند و نکونام هم سعی دارد با عبور از مجیدی تیمش را به صدر جدول نزدیک کند و نشان بدهد روی مسائل فنی تمرکز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز