خبرگزاری کار ایران

تارتار: در نقل و انتقالات عقب هستیم / هر بازیکنی که می‌خواهیم قیمت سرسام‌آور دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۵۹۵

سرمربی تیم پیکان تهران با اشاره به قیمت رو به افزایش بازیکنان در نقل و انتقالات زمستانی عنوان کرد تیمش نسبت به رقبا در لیگ برتر عقب است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شهرخودرو مشهد اظهار داشت: بازی‌ها در دور برگشت سخت‎‌تر شده و تیم‌ها یکدیگر را آنالیز کرده که با شناخت کافی وارد مسابقات می شوند. بازی باشهر خودرو هم از بازی های سخت ماست که باتوجه به جایگاه نامناسب حریف در جدول رده بندی برای بردن وارد زمین می شوند. ما با توجه به بازی های خوب هفته گذشته مان مصمم هستیم که برابر شهرخودرو هم با پیروزی از زمین خارج شویم تا شرایطمان خیلی بهتر از الان در جدول شود. بازی با کیفیتی می شود که هر دو تیم فوتبال با برنامه ای را پیاده می کنند و ورزشگاه امام رضا هم زمین خوبی دارد که به دو تیم اجازه می دهد فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. امیدواریم اگر بتوانیم برنامه هایی که در ذهن ما وجود دارد را با تمریناتی که داشتیم با 3 امتیاز بازی را به پایان برسانیم.

تارتار درباره 9 بازیکن زیر 23 سال تیم پیکان در مسابقه گذشته گفت: من به جرعت می توانم بگویم جوان ترین تیم حال حاضر لیگ برتر پیکان است. در بازی گذشته نزدیک به 9 بازیکن زیر 23 سال در ترکیب ما قرار گرفتند و این دستاورد خیلی بزرگی برای ماست. وقتی یک جوان در تیم خوبی بازی می‌کند این انگیزه را برای بازیکنان دیگر ایجاد می‌کند که رقابت شکل می گیرد. در تیم‌های ما هم هر زمانی که یک بازیکن خوب بوده بازی کرده و به خوبی همه بازیکنان این را می‌دانند. خداراشکر که نتیجه گرفتیم و به همراه نتیجه این به ما کمک می‌کند که در ادامه راه هم ما این روند را پیش ببریم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات تیم شهرخودرو روی روند بازی تاثیر می‌گذارد یا نه، گفت: تا جایی که من می‌دانم بحث واگذاری انجام شده و مشکلات برطرف شده است، ضمن اینکه ما به عنوان یک مربی باتجربه می دانیم که در یک مسابقه یک بازیکن مشکلات را فراموش می کند چون به فکر سالهای آینده خودش هم هست. اگر هوشیار نباشیم آسیب می بینیم و شرایط خیلی خوبی رسیدند و افکار خیلی خوبی داریم. این را در تمرینات و مسابقات احساس می کنم. 

تارتار درباره نقل و انتقالات پیکان گفت: در بحث نقل و انتقالات باید به این موضوع اشاره کنم که خوب عمل نکردیم و روی هر بازیکنی که دست می‌گذاریم یک قیمت سرسام آوری را دارد؛ هم خودش و هم باشگاه‌هایی که از ما درخواست مالی دارند هزینه های سنگینی را برای ما دارد که نتوانستیم بازیکن جذب کنیم. خداراشکر در این شرایط باز هم آرمان قاسمی و مسلم مجدمی را به خدمت گرفتیم. خیلی از رقیبان در جدول عقب هستیم و امیدوارم باشگاه یک فکری بکند که در یارگیری دچار مشکل نشویم. 

مهدی تارتار در پاسخ به این سوال که آیا محروم یا مصدومی برای بازی فردا دارند، گفت: محروم و مصدومی برای بازی فردا نداریم و همه بازیکنان حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز