خبرگزاری کار ایران

صادقی: قربانی خودش تصمیم گرفت که حضور در سایپا برایش بهتر است/ دو بازیکن به جمع نفراتمان اضافه می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۵۹۴

سرمربی سایپا در مورد تقابل تیمش با نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: می دانیم چه بازی باید انجام بدهیم و چه بازی پیش رو داریم. شناخت خیلی خوبی از حریف داریم. با اینکه تغییر سرمربی داشتند با همان سیستم بازی می کنند با تغییرات جزیی، نتیجه بازی فردا به ما برای پیشرفت در جدول کمک می کند.اولین هدفمان حفظ کیفیت فنی است و باید بتوانیم از موقعیت‌هایی که به دست می آوریم استفاده کنیم. آن ها بازی بسته ای ارائه می دهند و خیلی خوب می دوند. کارمان سخت است اما این انگیزه را در تیم خودمان می بینم که بتوانیم نتیجه بگیریم. امیدوارم بتوانیم به آنچه می خواهیم برسیم.

وی افزود: مقابل پرسپولیس هم بازی مالکانه‌ای داشتیم. در این زمینه مشغول کار هستیم. بیشتر بازیکنان خط جلوی ما جوان هستند. در تلاشیم که از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببریم. توانستیم مقابل تیمی که 4 سال قهرمان شده فوتبال با کیفیتی را ارائه بدهیم. در این زمینه پیشرفت کرده‌ایم. اگر یکی دو توپ ما تبدیل به گل بشود در آینده شرایط بهتری خواهیم داشت و اعتماد به نفس بچه ها نیز بالاتر می‌رود.

سرمربی سایپا در مورد ماجرای پیروز قربانی و استقلال، عنوان کرد: مدیریت باشگاه استقلال از مدیرعامل ما درخواست داشت  مدیرعامل ما  نیز در اختیار من گذاشت و گفت هر تصمیمی بگیری ما انجام می‌دهیم. با توجه به اینکه قربانی چندین سال در استقلال بازی کرده، احساس کردم رضایت دارد به آنجا برود و دوست نداشتم این فرصت را از او بگیرم. ما هم اعلام کردیم مشکلی نیست و اگر خودش تمایل دارد، مانعی نداریم و می‌تواند به استقلال برود. خود پیروز بعد از چند ساعت فکر و مشاوره تصمیم گرفت دراینجا به کارش ادامه بدهد و ما هم استقبال کردیم. صادقانه کلیاتش این بود.

صادقی در مورد فعالیت سایپا در در نقل و انتقالات گفت: چند بازیکن را مدنظر داشتیم و مذاکراتی را انجام دادیم. دو بازیکن از ما جدا شدند و یک بازیکن را جذب کردیم. سعی می‌کنیم یکی دو بازیکن دیگر را با توجه به شرایط مالی باشگاه جذب کنیم. بعضی از بازیکنان با باشگاهشان قرارداد دارند و باید با آن باشگاه مذاکره کنیم. هر زمان که نهایی شود اعلام می‌کنیم. در این زمینه با با مدیریتمان کاملا هماهنگیم و تا اینجا هم از کارمان راضی هستیم.

سرمربی سایپا در مورد بازی فردا مقابل نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: بازی فردا با توجه به شرایط جدول برنده دارد و امیدوارم برنده بازی ما باشیم. حریف ما تیم خوبی است اما خیلی امیدواریم حداکثر امتیاز را در این بازی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز