خبرگزاری کار ایران

مددی: مجیدی فعلا لیستی به باشگاه نداده است / فوتبال روی بدش را به فکری نشان داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۵۸۴

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره جدایی محمود فکری و تغییرات در کادرفنی آبی پوشان گفت: جا دارد از محمود فکری و کادرش تشکر کنم. آنها زحمت خود را کشیدند. فوتبال روی بدش را به این عزیزان نشان داد. این ورزش علیرغم شیرینی و خاطره سازی، تلخی هم دارد.

مدیرعامل استقلال درباره شایعات پیرامون اولتیماتوم به کادرفنی سابق همچنین گفت: اولتیماتومی به محمود فکری نداده بودیم. بعد از بازی با مس رفسنجان، فشار هواداران و نتایجی که باعث شد تیم از صدر جدول به رتبه سوم تنزل کند، کادر فنی سابق را در یک فشار قرار داد و منجر به استعفای فکری شد. تصور نمی‌کنم بحث اولتیماتوم باشد. فکری همه زحمتش را کشید ولی فوتبال رویِ بدش را نشان داد.

مددی درباره انتخاب مجیدی از بین گزینه‌های مطرح شده، گفت: در جلسه هیات مدیره، بعد از بحث و بررسی به چند گزینه رسیدیم. من مامور شدم با این عزیزان مذاکره کنم. دو مربی تحت قرارداد با باشگاه‌های خود بودند و با مدیران آنها تماس گرفتم. مدیرعامل فولاد قویاً تکذیب کرد اجازه جدایی به نکونام نمی‌دهیم. من بعدازظهر هم با نکونام تماس گرفتم که گفت اجازه بدهید با آذری صحبت کنم.

او ادامه داد من با مدیرعامل گل گهر و سپس با امیر قلعه نویی صحبت کردم. خواسته بعضی از پیشکسوتان بود که با ساکت الهامی هم مذاکره کنیم. با فرهاد مجیدی هم صحبت کردم. نتیجه تمام این مذاکرات را به هیات مدیره دادم و بعد از بررسی فراوان، در نهایت مقرر شد بنده با مجیدی مذاکرات نهایی را انجام بدهم. ابتدای مذاکره با مجیدی سخت بود ولی تفاهم حاصل شد. او با انرژی و انگیزه خوبی به تیم خودش ملحق شد.

مددی درباره شرایط قرارداد مجیدی گفت: قرارداد مجیدی دو و نیم ساله است. او تاکید داشت که فرصت کافی داشته باشد. ما لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و باید در آن بازی‌ها با انگیزه باشیم. فراز کمالوند و بهزاد غلامپور دستیار مجیدی هستند. دو نفر دیگر هم معرفی شده‌اند که فردا برای عقد قرارداد به باشگاه می‌آیند.

مدیرعامل آبی‌ها درباره منتفی شدن حضور پیروز قربانی در کادرفنی گفت: برای پیروز قربانی با مدیرعامل باشگاه سایپا مذاکره کردم. ایشان جدایی قربانی را منوط به نظر ابراهیم صادقی سرمربی تیم کرد. از آن طرف مشکلی نبود. فکر می‌کنم در مذاکراتی که قربانی با مجیدی داشت از نظر فنی به تفاهم نرسید و در نهایت انصراف داد. مسائل مالی در میان نبود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره محرومیت استقلال از نقل و انتقالات نیم فصل، اظهار کرد: با سختی پنجره استقلال را باز کردیم ولی به راحتی بسته شد. متاسفانه سر قضیه بودروف پنجره بسته شده است. چند هفته است تلاش می‌کنیم منابع مالی تامین شود تا این پنجره را باز کنیم. از همین تریبون از کسانی که دل در گروی استقلال دارند خواهش می‌کنم کمک کنند! ما هم داریم تلاش می‌کنیم تا منابع مالی تامین شود. امیدواریم هفته آینده بخشی از مبلغ را تامین و واریز کنیم و پنجره را باز کنیم.

او همینطور درباره لیست خرید فرهاد مجیدی تصریح کرد: تا این لحظه درخواستی نداشته است. مجیدی به من گفت این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد. مجیدی هم انگیزه زیادی برای رساندن استقلال به موفقیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز