خبرگزاری کار ایران

مدیر باشگاه لبنیات هراز آمل؛

نباید احساس شود اراده بر قهرمانی تیم خاصی است / فدراسیون نگاه یکسان به تیم ها داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۵۸۱

مدیر تیم لبنیات هراز آمل می گوید: به عنوان یک تیم از بخش خصوصی برای رشد و توسعه والیبال در لیگ برتر ورود کردیم و انتظار داریم برخورد فدراسیون با همه تیم ها یکسان باشد و قانون به درستی رعایت شود.

انوشیروان دادگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به دیدار تیمش در مرحله نیمه نهایی با تیم شهرداری ارومیه، بیان کرد: پوریا فیاضی یکی از والیبالیست های خوب کشورمان که در تیم ارومیه عضویت داشت مصدوم شد و مطابق آیین نامه تیم شهرداری ارومیه می تواند یک بازیکن آزاد جایگزین فیاضی در مرحله نیمه نهایی کند.

وی تصریح کرد: در مدارک و مستندات مصدومیت آقای فیاضی هیچ بحثی نیست و حرفی نداریم، اما موضوع بر سر نحوه حضور بازیکن جایگزین است. آقای مرتضی شریفی بازیکن نیم فصل اول تیم شهرداری ارومیه در نیم فصل دوم سر از لیگ‌برتر ترکیه در آورد و حالا بار دیگر تیم  ارومیه قصد دارد در مرحله نیمه نهایی او را به خدمت بگیرد که دارای اشکالاتی است. اشکالات بیشتر از نظر مستنداتی که ارائه شده است. 

مدیرتیم لبنیات هراز آمل با اشاره به رضایتنامه آقای شریفی از باشگاه ترکیه ای گفت: ماه فوریه ۲۸ روز است چگونه در آن نامه قید شده ۳۰ فوریه تاریخ فسخ قرارداد ایشان با تیم‌ ترکیه ای است. در نامه اول که آرم باشگاه هلیلیه داشت نه نام بازیکن قید نشده بود و نه باشگاه مقصد که پنجره نقل و انتقال بین المللی اش بسته است. این موضوع را به اقای دکتر عظیمی، سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون گفتیم. یکی دو ساعت بعد ایشان نامه ای بدون سربرگ و روی کاغذ A4 برایمان فرستادند که نام آقای شریفی روی آن قید شده اما باز هم به نام باشگاه مقصد اشاره نشده است. اصولا اصالت نامه مورد تایید نیست، چون نه سربرگ باشگاه دارد نه شماره نامه؛ ضمن اینکه تاریخ فسخ قرارداد همان تاریخی است که اصلا وجود خارجی ندارد!

انوشیروان دادگر ادامه داد: به سایت فدراسیون جهانی اگر مراجعه شود قید شده آقای شریفی تا ۲۵ آپریل (۵اردیبهشت سال ۱۴۰۰) با تیم ترکیه ای قرار داد دارد، اصلا هیچ موضوعی در این رابطه شفاف نیست ما انتظار داریم فدراسیون والیبال بصورت شفاف این موضوع را بررسی کند تا هیچ تیمی متضرر نشود. مگر زمانی که تیم هراز فرهاد قائمی را در نیم فصل بکار گرفت، همه موارد قانونی و اداری را رعایت نکردیم؟

وی  با بیان اینکه انتطار این است تا فدراسیون همه تیم ها را به یک چشم ببیند، خاطرنشان کرد: تیم ها نباید احساس کنند که اراده بر این است قرار است راه قهرمانی یک تیم خاص هموار شود. این باعث بی انگیزگی می شود. دو سه هفته پیش و بعد از اتفاقات و حواشی بوجود آمده در دیدار با تیم ورامین یکی از بازیکنان تیم شهرداری ارومیه دو بازی محروم شد، اما رای صادره دوباره شکسته شد تا او بتواند در دیدار با سپاهان اصفهان به ترکیب تیم برگردد. اینها شائبه برانگیز است.

مدیر تیم لبنیات هراز آمل در خاتمه گفت: اگر در بازی امروز براساس مستندات فاقد اصالت رفتار شود، طبیعی است برای احقاق حق باشگاه مان به کمیته انضباطی فدراسیون و فدراسیون جهانی والیبال شکایت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز