خبرگزاری کار ایران

یزدی: بازی سختی با سایپا داریم / اشتباه داور مقابل تراکتور خیلی مهلک بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۵۷۸

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی با سایپا حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از مصاف با سایپا تهران اظهار داشت: می‌دانیم که بازی سختی با سایپا داریم. یکی از تیم های خوب و جوان امسال ما هستند. قبل از این میخواهم از مجموعه کسانی که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنند، به خصوص کادر درمان مخصوصا در استان خوزستان تشکر میکنم.

او درباره بازی گفت: ما فردا کاملا یک تیم آماده هستیم و می‌دانیم که یک بازی سختی مقابل سایپا داریم. امیدواریم که برنامه هایی را که در این چند روز تمرین کردیم به نمایش بگذاریم و کیفیت خوبی داشته باشیم تا نیازهای روز بازی را پاسخ بدهیم.

یزدی افزود: فکر می‌کنم در بازی گذشته مان متاسفانه یک اشتباه خیلی مهلک داوری که اگر آن داور ندیده باشد آن صحنه را خیلی بد بود. وقتی از تلویزیون دیدیم و برنامه ها روی این مانور دادند افسوس خوردیم که داور چرا اینگونه باید اشتباه کند و این اشتباه به ضرر ما شد علیرغم اینکه ما در آن بازی می توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و الان با خیال آسوده تری بازی کنیم، این اتفاق برای ما رقم خورد. اصلا نمی گویم این موضوع تعمدی بوده، داوران ما همگی باشرف هستند و خوب هستند اما انتظار داریم به خصوص در نیم فصل دوم که رقابت ها فشرده است و خیلی ها برای اهدافشان تلاش می کنند، قطعا همه به دنبال آماده شدن هستند و داوران هم باید حواسشان جمع باشد که کوچکترین اشتباه آنها باعث لطمه زدن می شود.

یزدی درباره داوری همچنین ادامه داد: ما یک تیم جوان هستیم که کارمان را انجام میدهیم و امکان دارد با کوچکترین اشتباه داوری ضربه بخوریم. ما هم تیمی نیستیم که پشتوانه خیلی زیاد مثل تیم های دیگر داشته باشیم. در این زمانی که حضور دارم روی این موضوع واقف شدم. انتظار داریم که تیم ها لطمه نخورند و هر کسی با توانایی خودش ادامه مسیر را به خوبی پیش ببرد.

نفت طی 5 بازی گذشته به پیروزی نرسیده، یزدی در این خصوص گفت: به هر شکل فوتبال یک قانون نانوشته در نتیجه دارد. شما قبل از بازی نمی توانید بگویید که حتما برنده هستید. قبل از بازی می تواند این قول را بدهم که برای رقم زدن یک اتفاق خوب تمام تلاشمان را می کنیم. همه هم قسم هستند که آماده یک نبرد خوب بوده و کیفیت خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره اینکه تیم سایپا ضعیف ترین خط حمله را داور همینطور گفت: نمی توانیم بگوییم که این تیم کم گل زده در این بازی هم این اتفاق وجود دارد. ما آمادگی این را داریم که با تاکتیک های تیم مقابل رو به رو شویم. خودمان را آماده داریم و مطمئن باشید که راهکارهای خوبی را برای بخش حمله و دفاع داریم که به نمایش خواهیم گذاشت.

داریوش یزدی درباره برنامه های نقل و انتقالاتی تیمش همینطور عنوان کرد: یک نگرانی برای نفت مسجد سلیمان وجود دارد و آن هم این بوده که پنجره بسته است و تا این ساعت همچنین بسته بوده است. قول هایی را مسئولان باشگاه داده اند و امیدواریم که این قول ها عملی شود چون به دوستان حاضر در تیم مدیریتی باشگاه ایمان دارد. روی صداقت آنها حساب باز کردم و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد که بازیکنانی را به خدمت بگیریم و مشکلات تیم را برطرف کنیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درخصوص اینکه مشکلات مالی تیمش برطرف شده است یا خیر، گفت: نه فقط تیم ما بلکه در سراسر تیم های ایران این مشکل را به غیر از چند تیم انگشت شمار، دارند. ما هم از این قائده مستثنی نیستیم و می دانیم که مسئولان تلاش می کنند تا این اتفاق رقم بخورد. به بچه ها قول داده اند که بخشی از مسائل مالی را در هفته آینده برطرف کنند.

یزدی در پایان درباره هواداران نفت گفت: همه می دانند که هواداران با قلب بزرگی داریم که همیشه تیم را حمایت میکنند. ما از حضور انها محروم هستیم و قبل از کرونا همه شاهد بودند که چگونه انگیزه مضاعفی را برای تلاش بیشتر به وجود می آوردند. این را می خواهم بگویم که هواداران ما با وجود اینکه حضور ندارند اما انرژی که می دهند اما حضور آنها با قلب بزرگشان باعث دلگرمی ماست. امیدواریم که این کرونا هرچه زودتر رخت برببندد تا حضور هواداران در ورزشگاه را در آینده داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز