خبرگزاری کار ایران

مخالفت نساجی با جدایی ستاره جوان

بیگی: به قراردادم با نساجی پایبندم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۰۴۹

بازیکن تیم نساجی مازندران می‌‎گوید با وجود پیشنهاداتی که دارد نمی‌‎تواند این تیم را ترک کند.

به گزارش ایلنا، سعید بیگی که یک نیم فصل دیگر با نساجی قرارداد دارد به نظر می‌رسد با اصرار جلالی و باشگاه باید بازهم کارش را در قائمشهر ادامه دهد. این بازیکن که قابلیت بازی در دفاع راست، آخر، دفاع چپ و هافبک دفاعی را دارد با اینکه پست تخصصی اش در مرکز میدان است اما در دفاع هم آنقدر کارایی داشته که حالا سرمربی نساجی روی آچارفرانسه تیمش نظر مثبت داشته و حتی در این زمینه جواب منفی به پیکانی‌ها هم بدهد.

بیگی در خصوص شرایط خودش در نساجی گفت: «خدا را شکر تمرینات را آغاز کردیم و به دنبال این هستیم که با هدایت آقامجید در نیم فصل دوم بدشانسی هایی که اجازه نداد به حق مان در نیم فصل اول برسیم، پایان دهیم. هواداران نساجی مطمئن باشند که سرمان را هم برای حفظ این تیم در لیگ خواهیم گذاشت و با تلاش و زحمت بچه‌ها حق خودمان را خواهیم گرفت. شک ندارم در نیم فصل دوم با اینکه بازی‌ها سخت است به بهترین شکل نتایج دلخواه را به دست خواهیم آورد و می‌دانیم که هر مسابقه برای ما حکم فینال دارد.» 

هافبک نساجی در مورد پیشنهاد پرسپولیس، پیکان، شهر خودرو و ذوب آهن، گفت: «به هرحال طبیعی است که هر بازیکنی که بتواند عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشد، همیشه چه در ابتدای لیگ و چه در نیم فصل پیشنهاد دارد و خدا را شکر من هم از این قاعده مستثنی نبوده ام. در مورد پرسپولیس یکسری صحبت‌ها با مدیربرنامه هایم شده بود اما نه به شکل جدی و تنها شنیدم که فیلم‌های بازی من را کادرفنی این تیم داده‌اند و نظرشان مثبت بوده است.» 

وی ادامه داد: «جدی ترین تیمی که خواهان من بوده است، ذوب آهن بوده که حتی با مدیران باشگاه هم تماس داشتند که گویا مدیران نساجی تمایلی به دادن رضایت من نداشته اند. پیکان و شهرخودرو هم همین شرایط را داشتند و تا به حال باشگاه رضایت نداده است. به هرحال من سرباز نساجی هستم و تحت قرارداد این تیم هستم و قطعا هر اتفاقی که قرار است بیفتد، باید با رضایت کادرفنی و مدیران باشگاه باشد. خوشحالم که عملکرد این شرایط را برای من فراهم کرده اما فعلا تمرکزم روی تمرینات نساجی و موفقیت این تیم است. مذاکراتی داشته‌ایم که اگر شرایط مهیا باشد به یکی از پیشنهادها جواب داده شود اما تا به حال این اتفاق نیفتاده و باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد. ذهنم را زیاد درگیر این مسائل نکرده ام و چون به قراردادم به نساجی پایبند هستم فعلا همه تمرکزم روی نتیجه گیری این تیم و جبران نتایج ضعیف مان در نیم فصل نخست است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز