خبرگزاری کار ایران

مددی: قرارداد مجیدی هیچ شرطی ندارد / او گفت تمام تلاشش را برای موفقیت استقلال انجام می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۰۳۱

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره وضعیت قرارداد فرهاد مجیدی و این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، احمد مددی در گفتگو با خبرنگاران پس از امضای قرارداد رسمی با فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی رسمی این تیم اظهار داشت: بعد از یکی دو روز سخت می‌توانم بگویم و پس از بررسی گزینه‌های مختلف که هیات مدیره محترم لطف کرده بودند بعد از 3 دور مذاکره با آقای فرهاد مجیدی به توافق رسیدیم و از این لحظه به بعد ایشان سرمربی تیم فوتبال هستند.

او درباره مدت زمان قرارداد مجیدی گفت: قرارداد ایشان 2.5 ساله است و به هیچ وجه هیچ شرطی ندارد. مجیدی یکی از بازیکنان و سرمربیان محبوب استقلال است و هیچ شرطی نگذاشتند اما ایشان در جلسه گفتند من تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال انجام می‌دهم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره تماس با مدیرعامل باشگاه سایپا برای اضافه شدن پیروز قربانی به کادرفنی تیم استقلال گفت: بله من از آقای سراجی خواهش کردم آقای پیروز قربانی را با توجه به درخواست آقای مجیدی و اینکه به عنوان یکی از اعضای کادر معرفی کردند و ایشان هم قول مساعد دادند.

او اضافه کرد: یکی دو نفر دیگر در کادر فنی هستند که باید با آنها نهایی شود. فراز کمالوند هم در لیست مجیدی وجود دارد ولی قرار است امشب آقای مجیدی لیست نهایی را به من ارائه بدهد.

مددی در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی گزینه اول بوده یا خیر گفت: بله، من روز گذشته هم اعلام کردم، 3-4 گزینه داشتیم و جلسه هیات مدیره هم داشتیم ولی در نهایت در نشست دیشب هیات مدیره استقلال قرار شد با مجیدی مذاکره کنم و خداراشاکرم که به نتیجه هم رسید.

او درباره اعتراض جواهری، مدیرعامل گل گهر سیرجان درباره مذاکره با امیر قلعه نویی گفت: من با ایشان صحبت کردم، نکات را گفتم. گفتم که خواهان جذب آقای قلعه نویی هستیم. ایشان درخواست نامه کتبی کردند و من این کار را هم انجام دادم. اصول حرفه‌ای نشان می‌دهد که شما باید با مدیرعامل یک باشگاه صحبت کنید و من هم این کار را کردم. فکر نمی‌کنم کار اشتباه و خطایی کرده باشم. من حتی در این باره با آقای آذری هم صحبت کردم و چرا ایشان اعتراض نکردند؟ آیا بهتر بود که غیر حرفه‌ای کار کنیم؟ به نظر من کار درستی انجام دادم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه زمین تمرین استقلال چه مشکلاتی دارد گفت: زمین تمرین هیچ مشکلی ندارد. زمین نفت تهرانسر زیر کشت رفته ولی یک روز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شما را دعوت می‌کنم تا ببینید چه زمین خوب و استانداردی است.

مددی در خصوص احتمال بازگشت میلیچ همینطور عنوان کرد: یکی از خواسته‌های فرهاد مجیدی بازگشت آقای میلیچ است و قرار شد ابتدا تامین منابع مالی شود و او به تهران برگردد.

او درباره اینکه مجیدی لیستی اعلام کرده یا خیر گفت: ما در هر پستی در تیم‌مان 2 بازیکن خوب داریم و خوشبختانه آقای مجیدی کاملا به این موضوع اشراف دارد. امیدوارم که ایشان بتواند از این بازیکنان استفاده کند.

مدیرعامل استقلال در خصوص لیست مجیدی، شایعه حضور امین قاسمی نژاد و احتمال جدایی محمد دانشگر عنوان کرد: سرمربی تیم هنوز لیستی به من نداده و در مورد شایعه جدایی دانشگر هم اصلا چیزی مطرح نبود. فقط شایعه بوده.

مددی در خصوص مهدی قائدی و مشکلات او گفت: قائدی پسر استقلال است و او در تیم ما می‌ماند. البته او به کمیته انضباطی دعوت شده و توضیحات خود را در مورد مسائل مختلف ارائه می‌کند.

وی در خصوص وضعیت رشید مظاهری و احضار وی به کمیته انضباطی باشگاه بیان کرد: مظاهری هم دروازه‌بان تیم ما است و در تیم ما می‌ماند.

خبرنگاری در خصوص شایعه جدایی رابط بازیکن جوان استقلال سوال کرد که مددی گفت: او در تیم ما ماندنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز