خبرگزاری کار ایران

اخراج بازیکنان پاشازاده از هتل محل اقامت؛

مومنی: انگار ماشین سازی صاحب ندارد / اینجا واقعا اوضاع خراب است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۰۱۲

بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز از هتل محل اقامت خود اخراج شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز به دلیل عدم تسویه حساب باشگاه با هتل محل اقامت نزدیک به 15 نفر از بازیکنان این تیم، موجب دردسر برای شاگردان مهدی پاشازاده شده است.

بازیکنان به دلیل اینکه باشگاه به تعهدات مالی خود نسبت به هتل محل اقامت را انجام نداده است، اجازه حضور نیافتند و مسئولان این هتل اعلام کردند تا زمانیکه بدهی پرداخت نشود از ورود بازیکنان جلوگیری می‌شود.

مهدی مومنی، بازیکن تیم ماشین سازی تبریز در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: حدود 12 نفر از بازیکنان بودند که به دلیل عدم تسویه حساب باشگاه به آنها گفتند که باید خارج شوند. نزدیک 160 میلیون تومان فکر می‌کنم باشگاه بدهی دارد و چنین اتفاقی افتاده است.

او درباره وضعیت خودش گفت: یک خانه ای بود که باشگاه قرار بود برای من بگیرد. اینجا تقریبا هتل آپارتمان بود و کلا قرارداد که لغو شد. در قرارداد من تهیه خانه ذکر شده بود اما نه تنها خانه نگرفتند که الان از هتل هم اخراج شده‌ایم

مومنی درخصوص اینکه بازیکنان پس از اخراج از هتل در کدام محل اقامت دارند، گفت: در یک هتل دیگر فعلا اقامت دارند که واقعا وضعیت خوبی ندارد. برای من واقعا این سوال است که اینجا معلوم نیست اصلا صاحب دارد یا نه! واقعا این چه وضعیتی است که یک تیم لیگ برتری دارد؟ چرا باید شرایط ماشین سازی اینگونه باشد.

او در اعتراض به وضعیت موجود در باشگاه ادامه داد: از ساعت 12 تا الان هنوز غذا نخورده‌ایم. اوضاع واقعا افتضاح است و همه حاضر هستند حتی یک پولی بدهند و بروند! دو روز قبل از بازی باید به تیم برسند اما همه چیز اینطور است. ما نمی‌دانیم که چرا این رفتارها را می‌بینیم، مدیرعامل هم آورده‌اند اما فقط حضور دارد و هیچ تغییری در باشگاه ندیده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز