خبرگزاری کار ایران

حشمت مهاجرانی در گفتگو با ایلنا:

برای احسان حاج صفی متاسفم / انتخابات مهندسی شده بود / حواشی بلای جان فکری و استقلال شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۶۰۳

سرمربی سابق تیم ملی ایران: اگر به ارائه برنامه و تبادل نظر مهندسی انتخابات می‌گویند، من هم می‌گویم انتخابات مهندسی شده است.

حشمت مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص برگزاری انتخابات فدراسیون و رای نیاوردن علی کریمی گفت: وقتی 16 مدیرعامل باشگاه‌های لیگ برتری در مجمع حضور دارند، فوتبالی هستند و شغل آنها فوتبال است و به کریمی رای نمی‌دهند چه توقعی داریم که فوتبال ما پیشرفت کند. کاپیتان تیم ملی کشورمان به ایشان رای نداد و من برای او متاسفم هستم. به عقیده من علی کریمی شکست نخورد فوتبال ایران شکست خورد.

وی افزود: من به 9 نفری که به علی کریمی رای دادند درود می‌فرستم. کریمی برخورد منطقی داشت و بعد از پایان رای‌گیری در حالی که آرای مجمع را پذیرفته بود جلسه را ترک کرد. هر چند او در این انتخابات مورد اقبال بقیه قرار نگرفت اما همه در آینده خواهند فهمید که علی کریمی چه تاثیری در  پیشرفت فوتبال ایران خواهد گذاشت.

وی در مورد انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ایشان سابقه کار در فدراسیون فوتبال را دارند به خوبی به نقاط قوت و ضعف فوتبال ما آشنا هستند. از ایشان توقع داریم که زمینه‌ساز پیشرفت فوتبال ایران و مبارزه با فساد دلالی در آ‌ن باشند. بخشی از مشکلات حال حاضر فوتبال ما در فدراسیونی اتفاق افتاده که ایشان در آن کار می‌کرده است و امیدوارم آن مسایل دیگر تکرار نشود که چرا تکرار دوباره آن خیانت به فوتبال است و معتقدم جناب عزیزی خادم به قدری باهوش و مدیر هست که بتواند بر مشکلات فائق بیاید.

مهاجرانی در خصوص ادعای علی کریمی که گفته بود انتخابات مهندسی شده است، بیان کرد: هر کدام از آقایان اگر رای می‌آوردند قطعا این سوال باز مطرح بود. دیدار و بحث و گفت‌وگو و ارائه برنامه‌ها از الزامات هر انتخاباتی است تا شما افراد را متقاعد کنید برای اینکه به شما رای بدهند. این افراد کار کردند و حرکت رو به جلو داشتند. اگر به این مسیر مهندسی شدن انتخابات می‌گویند من هم می‌گویم در انتخابات مهندسی رخ داده است.

سرمربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که کدام تیم قهرمان لیگ بیستم خواهد شد،‌ گفت: تیم پرسپولیس با توجه به قهرمانی در نیم فصل اول و استخوان‌بندی و سبک بازی که ارائه می‌دهد  قطعا شانس اول قهرمانی می‌باشد. اگر چه چند مهره کلیدی این تیم از آن جدا شده است و آنها نتوانستند جانشینی برای آنها پیدا کنند. اما پرسپولیس شایستگی‌های خود را به خوبی نشان داده است. البته به نظرم این تیم تا پشت محوطه جریمه حریف به خوبی پیش می‌آید اما هنوز در بحث تمام کنندگی ضعف ویژه‌ای دارد تا جایی که سید جلال حسینی مدافع این تیم  یکی از برترین‌ گلزن‌های  پرسپولیس است. تنها تیمی که می‌تواند در کنار این تیم مدعی باشد سپاهان است و در کنار آنها استقلال، فولاد و ترکتور می‌توانند برای آنها دردسر ایجاد کنند.

وی در پایان در خصوص وضعیت استقلال گفت: استقلال اگرچه تیم خوبی را در اختیار دارد اما با حواشی زیادی روبه‌رو بوده است که در راس آن بازیکنان حضور داشتند. به نظرم می‌شد با صحبت کردن و تعامل این حواشی را مدیریت کرد تا به این تیم ضربه نخورد. فکری ابتدا خوب نتیجه گرفت اما همین حواشی باعث شد تا نتواند به مسیر خود ادامه دهد و در نتیجه به پایان راه رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز