خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های عجیب مربی استقلال؛

عزیزیان: مظاهری حرف رکیک زد و از او شکایت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۴۲۳

سعید عزیزیان درباره اتفاقات پیش از بازی مقابل مس رفسنجان در تمرینات استقلال صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بان‌های استقلال تهران درباره مشکلات با محمدرشید مظاهری گفت: بله این خبر درست بود و الفاظ رکیکی به من زد که جای شکایت دارد. قرار است که هم به کمیته اخلاق و هم دادسرا از ایشان شکایت کنم.

عزیزیان در پاسخ به این سوال که چرا چنین اتفاقی افتاده، گفت: حالا نمیدانم. موضوع آن هر بازی که میخواستیم انجام بدهیم یکسری مشکلات پیش می‌‌آمد و می‌دید که شاید بازی نکند، روز قبل از بازی آمد و تیم را بهم ریخت که بگوید چرا من را نگاه نمی‌کنید! تا حالا یکی دوباری این مشکل پیش آمده و تصمیم داشتم که صحبت نکنم و سرپوش بگذارم ولی از این به بعد من دیگر باید به دنبال شکایتم بروم. به من بی احترامی شده و الفاظی که به کار برده را نمی‌توانم در رسانه بگویم. 

او ادامه داد: با آقای مددی که صحبت می‌کردم گفتم که چنین موضوعی بوده و آقای مددی گفتند که از این ماجرا باخبر هستند. من نمی‌دانم که بازیکنان به کادرفنی مشکل داشتند یا نه چون من با گلرها کار می‌کردم.

همدلی بین بازیکنان و کادرفنی نبوده، عزیزیان در پاسخ به این سوال گفت: واقعا نمی‌دانم که بازیکن از تیم چه نمی‌خواهد. وقتی بازیکن بازی نمی‌کند، اعتراض می‌کند اما اعتراض باید منطقی باشد و دلیل بپرسد. مربی در هر بازی یک سیستم و روشی دارد و نباید تیم را تند تند عوض کرد اما بازیکن باید به نظر مربی احترام بگذارد. به نظرم سیدحسین حسینی در این اواخر خوب بود اما یک هجمه‌ای علیه او ایجاد کردند که روز قبل از بازی مشکلی پیش آمد و چیزی که پشت سرم گفتند، به هر کسی بگویم، می‌گوید که بهترین کار را کردم.

مربی استقلال اضافه کرد: من کارم را انجام می‌دادم که از پشت من رد و چند لفظ رکیک گفت و رفت. به نظرم منتظر بود که به سمت سینه او بروم و فردا بگویند که مربی با او دعوا کرده! شما اگر در ایران یا هر جای دیگر عمل را نمی‌بینند و عکس العمل را می‌بینند. من این کار را نکردم چون بازی داشتیم و می‌خواستم آرامش بدهم. الان این را گفتم که بدانید.

عزیزیان در پاسخ به این سوال که آیا کدورت بین او و مظاهری از بازی برابر نفت مسجد سلیمان آغاز شده است، گفت: نه، از ابتدای فصل هم بود اما من کارم را انجام میدادم و نمی‌خواستم که این مساله باز شود. هواداران بدانند که قهر کرده بود و بازیکن نباید به خودش اجازه بدهد که به مربی بی احترامی کند.

او در واکنش به اینکه شاید با حضور دو دروازه بان مطرح چنین اتفاقی افتاده، گفت: نه من حرف شما را قبول ندارم. چون ما در پرسپولیس هم که بودیم و با آقای قطبی قهرمان شدیم من چهار دروازه بان داشتم: واعظی، رودباریان، کریمی و علیرضا حقیقی. هیچ مشکلی پیش نیامد و سابقه‌ای نداشتند که بخواهند کار را خراب کنند اما یکسری هستند که نمی‌خواهند جایگاه‌شان را از دست بدهند و بعد از اینکه از دست می‌دهند فقط می‌خواهند که خودشان بازی کنند، این درست نیست. استقلال تیم بزرگی است و طرفداران بزرگی دارد.

عزیزیان اضافه کرد: آقای مظاهری آمدند و گفتند که عزیزیان بیاید و توضیح بدهد که چه شد. من الان توضیح بدهم که چه توهین‌هایی کردی؟ شما رفتی عکس از MRI فرستادی که پایم درد می‌کرد؟ آدم باید مرد باشد و راحت حرف بزند. نه اینکه بگوید کمرم درد می‌کند و بدوبیراه بگوید و برود. با آقای مددی هم صحبت می‌کردم به من گفتند که نباید این را تکرار کنم چون خیلی بد بوده. من دوست ندارم راجع به بازیکنم صحبت کنم و دیروز که بازی با مس رفسنجان داشتیم کوروش مرادی در پیکان شاگردم بود و دیروز با دسته گل به سمتم آمد. خیلی نمی‌دانند که چرا او از تمرین رفته بود و همه هجمه روی من بود که الان به هر کسی توضیح می‌دهم می‌گویند که حق با من بوده. قرار است که شکایت کنم و اعاده حیثیت می‌کنم.

او درباره توافق مالی با باشگاه همینطور گفت: ما توافق کردیم، استقلال تیم بزرگی است و دوست ندارم برای آن حاشیه درست شود. تیم‌های مثل استقلال و پرسپولیس نباید وارد حاشیه شوند، طرفدارانی دارند که به امید این تیم‌ها زنده‌ هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز