خبرگزاری کار ایران

مددی: برای فکری آرزوی موفقیت دارم / تا 24 ساعت آینده سرمربی جدید معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۲۷۷

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره استعفای محمود فکری صحبت کرد.

احمد مددی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره پایان همکاری محمود فکری اظهار داشت: آقای فکری در یک جلسه سه ساعته و بسیار دوستانه استعفای خود را تقدیم بنده کردند و با استعفای ایشان موافقت کردیم. برای ایشان آرزوی موفقیت دارم، آقای فکری به عنوان یک مربی سالم و اخلاق مدار در این تیم فعالیت کردند. برای ایشان در تمام عرصه‌های فوتبالی و ادامه زندگی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

مددی درباره غیبت دستیاران محمود فکری در جلسه تمرینی امروز گفت: دستیاران با هماهنگی باشگاه در تمرین حضور پیدا نکردند و این دستور از سمت من بوده که با هماهنگی آقای فکری اگر آنها در تمرین حضور پیدا نکنند بهتر است. از دستیاران آقای فکری هم بسیار تلاش می‌کنم که در این مدت خیلی زحمت کشیدند.

مدیرعامل باشگاه درباره گزینه‌های جانشینی فکری همینطور گفت: ما مذاکراتمان را با گزینه‌های جانشینی آغاز کردیم و با بررسی برنامه‌ها و نکاتی که مدنظرمان وجود دارد در اسرع وقت سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد. 

او در پاسخ به این سوال که آیا ساکت الهامی و فرهاد مجیدی بین گزینه‌های جانشینی فکری حضور دارند یا خیر گفت: آقای الهامی، خیر ولی آقای مجیدی جزو گزینه‌ها هستند.

مددی اضافه کرد: نهایتا طی 24 ساعت آینده سرمربی جدید معرفی خواهد شد. این 24 ساعت می‌تواند همین امروز باشد و یا اینکه در فردا انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز