خبرگزاری کار ایران

پایان تلخ کادر آبی

رسمی: محمود فکری برکنار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۲۴۷

سرمربی تیم استقلال تهران از سمتش برکنار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بر اساس مصوبه هیات مدیره شب گذشته باشگاه استقلال تهران، محمود فکری از سمت سرمربیگری تیم استقلال تهران برکنار شد و دیگر این سمت فعالیتی نخواهد داشت.

محمود فکری در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر، روز دوشنبه، در خانه مس رفسنجان به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد و در رده سوم جدول رده بندی، ۶ امتیاز با پرسپولیس صدرنشین فاصله دارد. عملکرد محمود فکری از هفته‌های اخیر به شدت مورد انتقاد طرفداران قرار داشت.

فکری در بازی پایانی نیم فصل اول، در خانه سپاهان شکست خورده بود تا صدر جدول رده بندی را از دست بدهد و شاهد هجمه بالای طرفداران برای پایان همکاری خود باشد. این سرمربی با وجود انتقادات در جلسه گذشته هیات مدیره پیش از بازی با مس در سمت خود ابقا شده بود و مورد حمایت باشگاه قرار داشت.

برکناری محمود فکری و دستیارانش در حالی رقم خورد که در تابستان امسال پیش بینی نمی‌شد که سرنوشت یکی از اصلی‌ترین کادرهای فنی این باشگاه به این اندازه تلخ باشد. فکری در حالی پس از پایان همکاری با نساجی به استقلال پیوست که به همراه او آرش برهانی، صمد مرفاوی و حنیف عمران زاده به عنوان اعضای کادر معرفی شدند و اگرچه این سرمربی پیش بینی می‌کرد برای کسب سومین ستاره آسیایی تلاش می‌کند اما پیش از پا گذاشتن به فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از هدایت تیم سابقش کنار رفت.

آبی‌ها با هدایت محمود فکری و دستیارانش طی ۱۶ بازی از لیگ بیستم با کسب ۷ پیروزی، ۶ تساوی و سه شکست دست پیدا کردند. کسب ۲۷ امتیاز با این سرمربی با ۱۹ گل زده و ۱۲ گل خورده محقق شده است. بعد از پایان همکاری با فکری در حال حاضر از فرهاد مجیدی، سرمربی فصل گذشته تیم استقلال به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی او نامبرده می‌شود. همچنین امیرقلعه نویی، ساکت الهامی و حتی علیرضا منصوریان دیگر سرمربیانی هستند که گفته می‌شود در لیست موردنظر باشگاه و اعضای هیات مدیره قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز