خبرگزاری کار ایران

جعفری: با سخت‌گیری داور 10 نفره شدیم / امیدوارم باشگاه با درخواست جدایی‌ام موافقت کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۲۰۰

کاپیتان تیم نفت مسجد سلیمان اعلام کرد با درخواست از این باشگاه به دنبال توافق و جدایی از جمع شاگردان داریوش یزدی است.

سجاد جعفری در گفتگو با ایلنا درباره تساوی نفت مسجد سلیمان برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: ما برای کسب سه امتیاز به بازی رفته بودیم که متاسفانه داور در دقیقه 24 مجتبی مقتدایی را اخراج کرد. درست است که او مرتکب خطا شد اما به گونه‌ای اعتراض نکرد که مستحق اخراج باشد. داور خیلی سخت‌گیری کرد. تیم ما با این اخراج 10 نفره شد و ما خیلی تحت فشار بودیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم با چند تعویض تغییراتی در فرم ما ایجاد شد که چند موقعیت هم ایجاد کردیم. من یک تک به تک هم داشتم که فکر کنم آقای بوحمدان کشید و به احساسم پنالتی بود اما به هر حال کارشناسان باید نظر بدهند. داوری می‌توانست، داوری بهتری باشد چون در یک صحنه آقای اخباری توپ را بیرون از محوطه لمس کردند و آن را خطا نگرفتند که همان ادامه داشت و وارد دروازه ما شد.

جعفری درباره گلزنی خودش مقابل تراکتور همچنین گفت: مدافع حریف پاس بدی به سمت دروازه‌بان خودشان داد که من هم پرس کردم و دروازه‌بان اشتباه کرد که خداراشکر به گل تبدیل شد اما دوست داشتم که سه امتیازی باشد و به هر شکل کسب یک امتیاز هم برای ما خوب بود.

بازیکن نفت مسجد سلیمان درباره همکاری با داریوش یزدی گفت: آقای یزدی یکی از مربیان خوب و کاردرست فوتبال ما هستند که از حضور ایشان روی نیمکت تیم نفت خوشحال هستیم. امیدوارم که نفت با حضور ایشان به نتایج خوبی دست پیدا کند و دل هواداران را شاد کنند.

جعفری در پاسخ به این سوال که در نقل و انتقالات جدا می‌شود یا در نفت ماندنی است، گفت: من مشکلات خانوادگی دارم که درباره آن با باشگاه صحبت کردم و به من گفتند که طی یکی دو هفته آتی به من خبر می‌دهند. اگر بتوانم به صورت توافقی جدا شوم خوب خواهد بود و امیدوارم که با درخواستم موافقت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز