خبرگزاری کار ایران

"فکری یک تلخی بی پایان است"

واکنش‌های فضای مجازی به تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۹۹۴

هواداران تیم استقلال تهران از روند نتایج این تیم رضایت ندارند و عملکرد کادرفنی این تیم برابر مس رفسنجان را مطلوب نمی‌دانند.

به گزارش ایلنا، تیم استقلال تهران در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد. تیم تحت هدایت محمود فکری در این بازی با گل دقیقه 15 مسیح زاهدی عقب افتاد و در دقیقه 52 توسط فرشید باقری به گل رسید تا در بازی خارج از خانه از شکست فرار کند.

آبی پوشان در مسابقه قبلی، در آخرین بازی از نیم فصل اول لیگ بیستم برابر سپاهان اصفهان به میدان رفته بودند و شکست خوردند تا صدرنشینی جدول رده بندی را از دست بدهند. این تساوی موجب شد تا آنها در رده سوم جدول رده بندی باقی بمانند اما اکنون فاصله آنها با پرسپولیس صدرنشین به 6 امتیاز افزایش یافته است.

تساوی استقلال برابر مس رفسنجان، در حالیکه قرار بود این تیم در بازگشت به مسابقات نیم فصل دوم با تغییرات فنی رو به رو باشد، مشخص کرد که آنها برای ادامه رقابت‌ها برنامه مشخصی ندارند  همین مساله موجب شد تا پس از سوت پایان بازی، انتقادات و اظهارنظرات طرفداران در فضای مجازی دوباره اوج بگیرد. برخی از این اظهارنظرات را مشاهده می‌کنید:

* هنوز محمودخان تمرین فردا رو لغو نکرده؟ به هرحال این بازی درخشانی که امیدگل استقلال از مس کمتر بود نیازمند یه استراحت درست و حسابیه...

* ‌مگه میشه تو لیگ به هفته‌ شونزدهم برسی و سیستم مشخصی نداشته باشی؟

* تنها فایده ای که فکری تا الان داشته از بین بردن چند دستگی هوادارا بوده به این صورت که همه متحد میخوان فقط بره :)))

* ‌الان محمود فکری میره از گزارشگر میپرسه کی تورو فرستاده که بخوای بفهمی تیمم چطوری میخواد به گل برسه؟

* ‌محمودخان قصد اخراج شدن نداره. 

* ‌استقلال ِمحمود فکری یجوریه که نه دوست داری ببینی نه میتونی نبینی

* محمود فکری یه تلخی بی پایانه.

*‌کلوپ ۵ بازی آخر ۴ امتیاز، آقا محمود فکری ۵ بازی آخر ۵ امتیاز!

* ‌تو همین گیرودار باید بگم که پیکان امروز صنعت نفت آبادان رو با ۲گل شکست داد و ما باید با این تیم تو زمین خودش جام حذفی بازی کنیم :)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز