خبرگزاری کار ایران

یحیی گل محمدی: وقتی موقعیت‌ها را از دست می‌دهید تیم دچار استرس می‌شود/ کریمی و مهدوی‌کیا شجاعت به خرج دادند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۹۵۹

سرمربی پرسپولیس از پیروزی تیمش برابر سایپا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم برابر سایپا در نشست خبری گفت: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم. ما بازی را خوب شروع کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم هر چند در ادامه می‌توانستیم گل‌های دیگری بزنیم. اما متاسفانه ناکام بودیم و وقتی شما موقعیت‌ها را از دست می‌دهید تیم دچار استرس می‌شود.

او در ادامه گفت: خیلی از تاکتیک هایی که در جریان بازی به وجود می‌آید، ممکن است روی فشار آوردن حریف باشد. در هر صورت تیمی که یک گل عقب است تلاش می‌کند بازی را تغییر دهد و طبیعتا فشار بیشتری وارد می‌کند. بچه های ما خوب دفاع کردند و خیلی از موقعیت های حریف را پوشش دادند. اما خب بازی در مجموع سختی بود اما اگر ما از موقعیت ها بهتر استفاده می‌کردیم، بازی خیلی راحت تر می‌شد. حریف قلدر و قابل احترام بود و به آن ها بابت بازی شجاعانه تبریک می‌گویم.

وی افزود: تعویض های ما همگی هجومی و در خط جلو بودند، به نظرم هر سه بازیکن تعویضی عملکرد خوبی داشتند اما وقتی وارد زمین شدند، موقعیت داشتند که کار را زودتر تمام کنند و کار به جایی نرسد که این همه استرس سراغ تیم بیاید. باید یک مقدار در زدن ضربات آخر بیشتر دقت کنند. به نظرم خیلی خوب توانستند پرس بگذارند و عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی پرسپولیس در جواب سوالی در مورد ترکیب تیمش گفت: راجع به این که چه کسی بازی کند و چه کسی نه، فکر نکنم در نشست مطبوعاتی بتوان صحبت کرد. هرکسی باتوجه به نوع بازی و عملکردش در تمرینات و برآیندش در تمام اتفاقات قبلی و همچنین بازی های بعدی، یک ارنجی وارد ترکیب می‌شود. هرکسی بازی کرده از جانش مایه گذاشته و این برای ما خیلی مهم است. برایمان مهم نیست که چه کسانی در زمین هستند، مهم این است که آن هایی که بازی می‌کنند چه عملکردی دارند. فکر کنم کسانی که روی نیمکت هستند، چیزی کمتر از بازیکنان داخل زمین ندارند. ما به همه بازیکنان به دیده برابری و احترام نگاه می‌کنیم و عملکرد بازیکنان تعیین کننده است.

گل‌محمدی در مورد انتخابات فدراسیون گفت: از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا بابت شجاعت و از خودگذشتی شان برای ثبت نام در ریاست فدراسیون تشکر می‌کنیم. به نظرم چیزی را از دست ندادند و فوتبال ما بابت انتخاب نشدنشان ضرر نکردند. برای آقای عزیزی خادم آرزوی موفقیت می‌کنم و انشالله عملکردی داشته باشند که فوتبال ما را از این حالت نجات دهند و امیدوارم کسانی که قرار است در کنار او باشند، آدم های قوی باشند. ما یک سری اسامی شنیدیم که بودنشان در فدراسیون خوشایند نیست و اسم فدراسیون انقدر بزرگ هست که جای آدم های کوچک نباشد. امیدوارم انتخاب های خوبی داشته باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز