خبرگزاری کار ایران

رفیعی:‌ کاملاًً شایسته پیروزی بودیم/ این بازی اهمیت خاصی برای ما داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۹۴۸

هافبک تیم فوتبال سپاهان از برتری مقابل گل گهر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سروش رفیعی پس از پیروزی تیمش برابر گل گهر اظهار کرد: به هوادارانمان تبریک می‌گوئیم چرا که بازی خیلی خوبی بود، برای ما که این بازی خیلی حساسیت خاصی نداشت و مثل سایر دیدارها می‌خواستیم پیروز شویم.

وی افزود: این مسابقه بازی خانگی بود و برایمان خیلی اهمیت داشت که خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. با وجود همه احترامی که برای تیم گل گهر، بازیکنان خوب، و کادر فنی شأن به ویژه امیر قلعه نویی قائلم، فکر می‌کنم شایسته این پیروزی بودیم. در ادامه فصل برای تیم گل گهر و شخص امیر قلعه نویی آرزوی موفقیت دارم.

هافبک سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا با دریافت کارت زرد بازی مقابل آلومینیوم را از دست داده یا خیر، خاطرنشان کرد: سه کارته شدم ولی چون بار دوم بود، متأسفانه از بازی بعدی محروم شدم.

هافبک سپاهان با بیان اینکه در نیم فصل دوم معمولاً امتیاز گیری سخت‌تر و بازی‌ها فشرده‌تر است، تصریح کرد: اگر بازی‌های امروز ببینید متوجه می‌شوید که همه دیدارهای همزمان به جز مسابقه ما مساوی شده است.

وی اضافه کرد: این موضوع نشان می‌دهد تیم‌های خیلی سخت امتیاز می‌دهند و سعی می‌کنند تک امتیازها را نیز بگیرند، اما تلاش می‌کنیم روند خوب چند هفته اخیرمان را ادامه دهیم و شرایطمان را برای ادامه راه بهتر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز