خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: دو تیم آنالیز خوبی روی یکدیگر داشتند/ بابت این تیم خوب از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۹۳۲

سرمربی سپاهان در مورد تقابل با گل گهر و برتری در این دیدار صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قبل از بازی از اتفاق ناگوار درگذشت آقای کرانچار باخبر شدیم که از طرف خودم، بازیکنانی که با او کار می‌کردند، مجموعه باشگاه سپاهان و هواداران این اتفاق را به خانواده کرانچار تسلیت می‌گویم. کرانچار یک جنتلمن واقعی بود و با اینکه برخی با گفتار و نوشتار خود در حق او انسانیت نکردند ولی من خیلی چیزها از او یاد گرفتم. یاد گرفتم که باید با چه ادبیاتی با بازیکنان صحبت کرد و نوع برخورد با هواداران و باشگاه را آموختم. برای ما خیلی سخت بود که پیش از بازی امروز این خبر را شنیدیم.

وی درباره عملکرد تیمش مقابل گل‌گهر افزود: به نظر من دو تیم خیلی خوب یکدیگر را آنالیز کرده بودند و به راحتی نمی‌شد حدس زد که کدام تیم سوار بر بازی باشد و چه زمانی موقعیت‌سازی کند. دقایقی ما بهتر بودیم و دقایقی آن‌ها بهتر بودند.  نیمه اول خیلی خوبی نداشتیم اما به مرور زمان بهتر شدیم.

نویدکیا گفت: واقعا گل گهر تیم خیلی خوبی بود. در نیمه اول دو تعویض اجباری داتند اما خیلی خوب بازی کردند. سعی کردیم در نیمه دوم به بازی سرعت بدهیم. بازی بود که تک موقعیت‌ها می توانست تعیین کننده باشد. ما خدارا شکر از معدود موقعیت‌هایمان استفاده کردیم. خداراشکر می کنیم که توانستیم این بازی سنگین را ببریم.

سرمربی سپاهان در مورد یاسین سلمانی گفت:مقابل ذوب‌آهن چند دقیقه به او بازی دادم و گل زد. 18 سال بیشتر سن ندارد. از آکادمی خودمان آمده، کم کم به او شانس می دهم که خودش را نشان بدهد. کاپیتان تیم ملی جوانان و یکی از استعدادهای فوق‌العاده فوتبال ایران است.

وی افزود:‌ باید او را حفظ کنیم و بتوانیم از نظر فنی او را به سمت پیشرفت ببریم و بتواند واقعا روزی به فوتبال کشورمان کمک کند.این کار را حتما می تواند انجام بدهد. نه در ایران بلکه در بهترین تیم‌های اروپایی هم می تواند بازی کند. این پتانسیل را دارد. ولی باید بداند هرچه بازی می‌کند کارش سخت تر می شود چون وارد رقابت با بازیکنانی می شود که سالهاست بازی می کنند. باید همینطور رو به جلو ادامه بدهد و از مبارزه نترسد. قطعا در آینده از او بیشتر می‌شنویم.

نویدکیا تصریح کرد: دلم می خواست چون با گل‌گهر بازی کردیم از امیر قلعه‌نویی تشکر کنم. به خاطر این تیم خوب، در سال های گذشته نفرات خوبی را اضافه کرد. از روزی که آمدم واقعا نفرات خیلی خوبی داشتم، تنها کاری که کردم این بود که تغییرات را به حداقل رساندم که مشکلی برای تیم پیش نیاید. در حد سه چهار نفر که فکر می‌کردم می‌توانند به تیم کمک کنند را اضافه کردم. بابت این موضوع ممنون دار او هستم. گل گهر با این بازی قطعا در آینده نتایج خیلی خوبی می‌گیرد. امیدوارم موفق باشند.

سرمربی سپاهان خطاب به هواداران این تیم گفت: با یک برد یا یک باخت اتفاقی نمی افتد باید راهمان را به سمت جلو ادامه بدهیم تا در نهایت شرایط خوبی را برای سپاهان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز