خبرگزاری کار ایران

محمدی: واسعی بازیکن پیکان است / حضور 10 بازیکن از آکادمی پیکان در تیم بزرگسالان دستاورد بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۹۱۲

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران درباره برتری مقابل صنعت نفت آبادان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر محمدی در پایان بازی پیکان مقابل صنعت نفت آبادان گفت: این برد را به کادرفنی، بازیکنان، هیات مدیره همراه باشگاه‌، مدیریت گروه خودرو سازی که ما را حمایت کردند، تبریک می‌گویم. این شروع خوبی در نیم فصل دوم بود اما همه چیز نیست و خوشحال می‌شویم برای ادامه نیم فصل، در تعطیلات نیم فصل هم یکی دو بازیکن را هم توانستیم به تیم اضافه کنیم یکی از آن‌ها امروز بازی کرد. امروز 10 بازیکن تیم‌های پایه ما در میدان حضور داشتند که این دستاورد بزرگی برای‌ما محسوب می‌شود.

او ادامه داد: از تارتار به خاطر استفاده از این جوانان تشکر کنم هدف غایی پیکان تولید بازیکن و ارتقای برندش است به تیم نفت آبادان و آقایان پورموسوی و پیروانی که از دوستان خوبم هستند هم خسته نباشید می‌گویم. هفته آینده بازی مهمی با شهرخودرو داریم. امیدوارم با رتبه‌ای خوب بدون اینکه فشاری روی تیم باشد فصل را تمام کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد رای نیاوردن خود در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: به عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون تبریک می‌گویم. او کار سختی پیش رو دارد. او رئیس همه فوتبال است و باید به انتخاب مجمع فدراسیون احترام بگذاریم. می‌دانم که با برنامه وارد شده و فضای فوتبال را می‌شناسد.  4 سال در هیات رئیسه بوده و در باشگاه‌ها بوده است. به اندازه کافی شناخت دارد، با استفاده از ظرفیت‌های داخل و خارج  فدراسیون می‌تواند فوتبال را از این وضع خارج کند.

او اضافه کرد: همه باید کمک کنیم. در حال حاضر جا برای انتقاد نیست، قبلش می‌شد در مورد انتخابات صحبت کرد. یکبار برای همیشه باید این فرهنگ را ایجاد کنیم که بعد از انتخابات همه باید به پشت رئیس فدراسیون و تیمش برویم. به همه اعضای هیات رئیسه تبریک می‌گویم کار سختی دارند. باید به انتخاب‌ها احترام گذاشت و تبریک گفت. آنها نیز شایستگی داشتند که وارد این فضا شدند. 

محمدی در مورد عدم ورود فوتبالی‌ها به فدراسیون در این انتخابات گفت: این سری رویکرد خوبی را شاهد بودیم. با تغییر اساسنامه همین که این همه فوتبالی آمدند جای خوشحالی دارد و آشتی صورت گرفت. می‌توانست تکمیل شود اما این پروسه است شاید الان نتیجه ندهد اما در آینده فوتبالی‌های بیشتری در انتخابات خواهند بود و آنها نیز باید با فضای انتخاباتی هماهنگی و به روز شوند و بدانند که وارد این بازی شدند. قواعد این بازی بیرون زمین با قواعد داخل زمین متفاوت است.

مدیرعامل پیکان در مورد سعید واسعی گفت: سعید می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد و هنوز هم منتظریم این اتفاق بیفتد. هنوز فکر می‌کنیم سعید بازیکن باشگاه پیکان است اما هیچ اقدام جدی صورت نگرفته است. مدام در رسانه‌ها سعید را می‌‌بینم به جای صحبت باید عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز