خبرگزاری کار ایران

محمدی: به پیشنهاداتم فکر نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۹۰۱

مدافع جوان تیم پیکان تهران درباره بازی مقابل صنعت نفت آبادان و کسب سه امتیاز خانگی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، نادر محمدی پس از برتری پیکان مقابل صنعت نفت آبادان گفت: چند هفته خوب نتیجه نگرفته بودیم، اما یک هفته خوب تمرین کردیم و مطمئن بودیم می‌توانیم سه امتیاز بگیریم. پرتاب من هم کمک بچه‌ها بود که تبدیل به گل شد.

مدافع پیکان درباره اینکه طی هفته‌های اخیر زیر فشار بوده، گفت: درست است، اما خدا در بزنگاه‌ها به دادم رسیده و کمکم کرده است. خدا را شکر که آن توپ وارد دروازه شد.

او درباراه پیشنهاداتش در نقل و انتقالات گفت: اصلاً به این موضوع فکر نمی‌کنم و همه چیز در اختیار مدیر برنامه‌هایم و باشگاه است. کنار بازیکنان و آقای تارتار راضی هستم و خیلی خوشحالم که بازی می‌کنم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که پرتاب‌های او چگونه شتاب می‌گیرد، گفت: این به‌خاطر پشتک است.

وی در مورد اینکه خودروسازان پس از رسیدن به گل اول، بازی را رها کردند، اظهار داشت: صنعت نفت تیمی قابل احترام است و هفت، هشت دقیقه فشار آورد، اما حریف را به‌خوبی آنالیز کرده بودیم و بازی در این دقایق از دست‌مان در رفت. با این حال حریف موقعیتی ایجاد نکرد.

مدافع پیکان در پاسخ به این پرسش که این تیم در پایان لیگ بیستم، چه جایگاهی را در جدول به دست می‌آورد، اظهار داشت: مطمئناً رتبه آبرومندانه‌ای کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز