خبرگزاری کار ایران

پیروانی: فوتبال بی رحم است و شکست امروز برای ما تجربه شد/ برخلاف پیکان نتوانستیم در شرایط بازی بمانیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۸۷۵

مربی تیم صنعت نفت در مورد شکست مقابل پیکان صحبت کرد.

یک خدا قوت باید به هر دو تیم بابت تلاششان بگوییم و به پیکان هم بابت کسب 3 امتیاز تبریک می‌گویم. هر دو تیم موقعیت‌هایی در بازی ایجاد کردند ولی پیکان موقعیت‌های خود را بهتر مورد استفاده قرار داد و 3 امتیاز را کسب کرد. ما در نیمه اول خصوصاً بعد از گلی که روی پرتاب اوت دریافت کردیم موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم ولی بچه‌ها باید هوشیارتر از آنها استفاده می‌کردند ولی فوتبال همین است.

یکی از علت‌های شکست ما این است که از بازی قبلی ما 16 روز می‌گذرد ولی حریف ما پیکان خودش را در شرایط بازی قرار داده بود ولی ما به خاطر شرایطی که داشتیم برخلاف پیکان که تیم پایتخت نشین است و حریف تدارکاتی برای پیدا شد نتوانستیم بازی دوستانه برگزار کنیم و با توجه به اینکه سعی کردیم شرایط کرونایی خوزستان این اجازه را به ما نداد که بتوانیم بازی های تدارکاتی داشته باشیم و بچه ها از شرایط مسابقه خارج شده بودند. با این وجود لیگ ادامه دارد و باید این بازی را بارها و بارها ببینیم و مرور کنیم و قطعاً نیاز به بازنگری داریم و باید صلابت گذشته را به دست بیاوریم.

فوتبال همین است و چنین اتفاقاتی در آن دارد. خود من به عنوان نفر اول و سایر نفرات باید از این شکست درس بگیریم و تجربه را به دست بیاوریم. همیگه می‌گویند تجربه اول مزدش را می‌گیرد بعد درس می‌دهد و امروز به ما درس داد. به هر حال فوتبال همین است و 5 روز دیگر باید آماده بازی با پرسپولیس شویم و این بازی را فراموش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز