خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: می‌جنگیم تا شرایط بهتر شود / چرا داوران سیستم رادیویی ندارند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۸۷۰

در غیاب سرمربی استقلال صمد مرفاوی در نشست خبری حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از تساوی استقلال تهران مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: در پنج دقیقه اول می توانستیم به گل برسیم و موقعیت خراب کردیم. بعد از آن بازی متعادل شد اما روی شروع مجدد گل خوردیم که یک مقداری به لحاظ روحی بچه‌ها پایین آمدند ولی در نیمه دوم بهتر شدیم و بچه ها آن چیزی که در رختکن گفته بودیم را یک مقداری انجام دادند و به گل رسیدیم اما متاسفانه نتوانستیم ببریم. برنامه ریزی کرده بودیم اما تیم حریف یک مقدار در زمین خودش بسته بازی کرد و شرایط را سخت کرد. در نهایت این بازی مساوی شد و امیدواریم در آینده تیم استقلال نتایج خوبی به دست بیاورد.

مرفاوی درباره اینکه استقلال مشکل بدنی دارد یا خیر گفت: اگر مشکل بدنسازی داشتیم که تا دقیقه آخر حمله نمی‌کردیم. روی سانتری که موسوی کرد و ارسلان موقعیت از دست داد دیدید که اگر مشکل بدنی داشتیم تا پایان به دنبال برد نبودیم. فکر می‌کنم که ما بیشتر از تیم مس دوندگی داشتیم، مخصوصا در حمله. تیم مس فقط در زمین خودش بازی می کرد و سعی داشت از ضدحمله استقلال کند. ما هم در دفاع برمی‌گشتیم و هم در خط حمله حضور داشتیم.

او در ادامه سوال این خبرنگار گفت: ما پنج تعویض داشتیم و تعویض هم برای این زمان‌ها گذاشته‌اند که اگر تاکتیک و سیستم خواستید عوض کنید از آنها استفاده کنیم. در نهایت فکر می‌کنم سوال شما زیاد به‌جا نبود.

فوتبال استان کرمان را چطور می‌بینید؟ مرفاوی در این خصوص گفت: در کرمان مربیگری کردم و پتانسیل بالایی دارد. به لحاظ اقتصادی پتانسیل بالایی دارد و همیشه تیم هایی را داشته که خوب بوده‌اند. ورزشگاه‌هایی که شرکت مس می‌سازد همه توانمندی استان را نشان می‌دهد که ان شالله تیم های استان کرمان بتوانند در فوتبال کشورمان بیشتر فعالیت دشاته باشند و بیشتر نمایان باشند.

مربی تیم استقلال درباره مسائل داوری و توپ جمع کن‌ها گفت: من واقعا تعجب می کنم. اگر توپ پنالتی شده است به داور وسط بگویند که پنالتی است. من مطمئن نیستم اما یک صحنه مشکوک بود که اگر داور خط اعلام می کرد خطا می شد اما سیستم رادیویی نداشتند تا به هم اطلاع بدهند. توپ ها را دیر به زمین می‌فرستادند و نباید در کرمان چنین اتفاقاتی بیفتد که توپ جمع کن ها توپ را دیر بفرستند یا اینکه شخصی خودش را زمین بیندازد و بخواهد وقت تلف کنم. داور داور مقتدری نبود و خیلی از سوت هایی که زد متعادل نبود و من تعجب می‌کنم که سیستم رادیویی ندارند و به هم اطلاع نمی‌‌دهند. کمک داور چهارم به من گفت که سیستم رادیویی ندارند.

او اضافه کرد: اگر داور چهارم آنجا ایستاده اتفاقی بیفتد باید چطور اعلام کند؟ من واقعا تعجب می‌کنم از این کار کمیته داوران که اگر صحبت هم کنیم میگویند داوران را تضعیف می‌کنیم در حالیکه خودشان خودشان را تضعیف می‌کنند و امیدوارم که شرایط فوتبال ما بهتر شود و فدراسیون فوتبال به این شرایط بیشتر دقت کند. اینکه یک رئیس می‌آید و می رود فرقی که چهار سال حضور داشته باشد یا 8 سال. یک شخصی باید اهل عمل باشد و فقط حرف نزند که الان سوال اینجاست کمیته داوران الان چطور سیستم رادیویی ندارد؟ پس این داوران فقط برای نمایش هستند؟ این واقعا برای من جای تعجب دارد و امیدوارم که این مسائل در فوتبال وجود نداشته باشد.

او درباره غیبت قایدی در تمرینات و بازگشتش به ترکیب گفت: هر چه که هست ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. ما مشکلات درون خانوادگی داریم که مدیریت و مسئولان پیگیر هستند که آنها را برطرف کنند اما قرار نیست که مشکلات را به بیرون ببریم و اگر مشکلاتی باشد بین خودمان حل می‌کنیم. تمام ذهن و تمرکز ما روی مسابقات است که بتوانیم شرایط را بهتر کنیم و می جنگیم که بهتر شویم.

صمد مرفاوی در پاسخ به این سوال که معاوضه دانشگر با سعید مهری صحت دارد یا خیر، گفت: نه خیر، به هیچ عنوان. مهری هافبک است و دانشگر مدافع است. چند بازیکن وجود دارد و اگر توافق کنند به ما اضافه می شوند. فعلا این اتفاق نیفتاده و فعلا فقط آقای مهری به جمع ما اضافه شدند و یک بازیکن معاوضه کردیم که سجاد آقایی به نساجی رفت و گل محمدی به ما اضافه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز