خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۴۴۹

تیم استقلال در بازگشت به مسابقات لیگ برتر میهمان تیم مس رفسنجان است.

به گزارش ایلنا، در چارچوب بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال امروز در ورزشگاه مس رفسنجان به میدان خواهد رفت.

تیم استقلال که شانس داشت به عنوان قهرمانی نیم فصل دست پیدا کند، در هفته پانزدهم در برابر سپاهان اصفهان شکست خورد تا این شانس را از دست بدهد و اکنون در رده سوم، ۴ امتیاز از صد. جدول رده بندی فاصله دارد.

آبی پوشان که پیش بینی می‌کردند در وقفه موجود بین نیم فصل اول و دوم تمام مصدومان به شرایط آمادگی دست پیدا کنند اما دو آسیب دیده جدید دارند که در مسابقه امروز غایب هستند. اگرچه شیخ دیاباته آمادگی خود برای این بازی را به دست آورد اما داریوش شجاعیان و محمد رشید مظاهری دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در مسابقه امروز غایب هستند.

غیبت مظاهری به حسینی این شانس را می‌دهد که دوباره به چارچوب دروازه این تیم برگردد. حسینی مقایل نفت مسجد سلیمان به مسابقات بازگشته بود اما اشتباه او سبب شد تا دوباره نیمکت نشین شود و مظاهری به ترکیب برگردد. 

در خط دفاعی در صورتی که استقلال با سیستم سه دفاعه بازی کند به نظر می‌رسد که محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند و محمد نادری خط دفاعی را تشکیل بدهند و وریا غفوری و بابک مرادی هم دو وینگری خواهند بود که در کارهای دفاعی هم به همبازیان خود کمک می‌کنند.

با حضور فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی و مهدی مهدی پور خط میانی آبی‌ها تکمیل می‌شود و قایل پیش بینی است که استقلال در این بازی با دو مهاجم به میدان برود. اگر شیخ دیاباته پس از مصدومیت آماده به میدان رفتن باشد او به جای ارسلان مطهری قرار می‌گیرد و در کنار قایدی خط حمله را تشکیل می‌دهند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، بابک مرادی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز