خبرگزاری کار ایران

فریدونی: نمی‌دانم چه اصراری بود در این شرایط بازی در اهواز برگزار شود/ هیچ توصیه‌ای برای انتخابات فدراسیون به ما نشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۴۳۶

مدیرعامل ذوب آهن در مورد تقابل با فولاد خوزستان و انتخابات فدراسیون صحبت کرد.

مجتبی فریدونی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل فولاد اظهار داشت: ما همه تلاشمان را انجام دادیم تا این دیدار در زمان یا محل دیگری انجام شود ولی به نتیجه نرسید و متاسفانه در این شرایط خطرناک باید در اهواز با فولاد بازی کنیم. پیشنهاداتی دادیم که یا محل بازی تغییر کند و یا به زمان دیگری موکول شود که پذیرفته نشد و نمی‌دانم چه اصراری بود که در این شرایط بازی در اهواز برگزار شود. ذوب آهن در این فصل یک بار از کرونا ضربه سختی خورده و امیدوارم این بازی بدون اتفاق تمام شود و مشکلی برای کسی پیش نیاید.

وی در مورد اینکه گفته شده بود باشگاه گل گهر بدون توافق با آنها با علی دشتی قرارداد امضا کرده توضیح داد: ما با مسئولان گل گهر به توافق رسیده بودیم و قرار بود دو بازیکن گل گهر به ذوب آهن بیایند و علی دشتی هم به گل گهر برود ولی این انتقال به طور کامل در آن موقع انجام نشده بود ولی مشکل خاصی نبود و توافق انجام شده بود که مسئولان گل گهر کمی در این کار عجله کردند ولی بازهم می‌گویم مشکل خاصی نبود.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و اینکه آیا توصیه‌ای برای رأی دادن به نامزدی خاص به آنها شده بود یا نه، گفت: مجمع به خوبی برگزار شد و امیدوارم آقای عزیزی خادم در کارش موفق باشد. در مورد توصیه هم باید بگویم اصلاً چنین چیزی نبود و کسی به ما سفارش نامزد خاصی را نکرده بود و آزادانه به گزینه مورد نظر خودمان رأی دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز