خبرگزاری کار ایران

خرمزی: بازیکنی از تیم ما خارج نمی شود/ یک نفر بزرگتر باید بالای سر تیم باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۳۳۹

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نمی‌شود. در این چند روزی که حضور دارم، همه با جان و دل در حال کار کردن هستند.

به گزارش ایلنا، محمود خرمزی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران اظهار داشت:  از رسول خطیبی بابت زحمات زیاد در نیم‌فصل اول و شاد کردن دل مردم اراک، تشکر می‌کنیم، آرزوی موفقیت در تیم خوب و مردمی تراکتور برای ایشان داریم. 

وی در خصوص سیستم تیمش در نیم فصل دوم گفت: ما همین سیستم و راه را ادامه می‌دهیم و امیدواریم در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم. هرچند که نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد. یکسری از تیم‌ها برای قهرمانی و یکسری از تیم‌ها برای نیفتادن و تیم‌هایی هم در وسط جدول برای ماندن، می‌جنگند. کار سختی داریم و امیدواریم بتوانیم مثل نیم‌فصل اول با امتیازاتی که کسب می‌کنیم دل مردم را شاد کنیم.

او درباره جدایی بازیکنانش گفت: هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نمی‌شود. در این چند روزی که حضور دارم، همه با جان و دل در حال کار کردن هستند. بازیکنان باشخصیتی داریم که برای آینده خودشان تلاش می‌کنند. آینده روشنی دارند و قابل احترام هستند. با صلاحدید باشگاه بعد از این بازی اگر بخواهیم، بازیکنی اضافه می‌کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک تصریح کرد: به‌عنوان سرمربی موقت حضور دارم تا بتوانم خوبی‌های مردم اراک که در طول یکسال گذشته همیشه به من لطف داشتند را جبران کنم. تیم انسجام خود را باید حفظ کند. یک نفر بزرگتر بالای سر تیم باشد. من از چهار نفر کادر فنی از همه بزرگتر هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز