خبرگزاری کار ایران

حمیداوی: هنوز مشکلاتمان با پرسپولیس ادامه دارد/ کسی مرا دستگیر نکرده بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۲۹۴

مالک شهرخودرو گفت: تا این لحظه هیچ تصمیمی برای جدایی قاسمی نژاد از شهر خودرو گرفته نشده است.

به گزارش ایلنا، فرهاد حمیداوی مالک شهرخودو در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ایران در خصوص نبودش و اینکه آیا بازداشت شده است گفت: من یک دقیقه هم بازداشت نبوده‌ام و مشکلی برای شرکت زیرمجموعه هلدینگ شهرخودرو پیش آمده بود که شرکت شهر خودرو ایرانیان مشکلی نداشت و تنها مساله عدم تحویل خودروهای شرکت ریگان بود. ان‌شاءالله این خودروها به مردم تحویل داده شوند و مشکلات حل شود.

وی افزود: هفته گذشته با توجه به مشکلات شهرخودرو و عدم تحویل خودروهای شرکت ریگان خودرو قرار بود  تصمیماتی گرفته شود اما هنوز نشده است. کمیته ای را برای حل مشکلات گذاشته بودیم که آقای وطن خواه عضو آن بودند.

حمیدواری در مورد بدهکاری باشگاه پرسپولیس به شهرخودرو، گفت : مشکلات ما همچنان حل نشده و متاسفانه از چند باشگاه طلب داریم و پول هایمان را نگرفته ایم. قرارداد ما شش میلیارد بود و کمیته تعیین وضعیت رایی داده که باید ببینیم چه می شود. البته عزیزان قول هایی به ما داده اند که ان‌شاءالله عملی می شود. در روز های آینده تصمیمات جدی برای باشگاه خواهیم گرفت و امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد.

وی در خصوص جدایی قاسمی نژاد و پرونده میرسلاو، بیان کرد: تا این لحظه هیچ تصمیمی برای جدایی قاسمی نژاد از شهر خودرو گرفته نشده است. در خصوص پرونده میروسلاو هم باید بگویم که آقای بختیاری زحمت وکالت این پرونده را کشیده اند. البته مبلغ ۴۰۰ هزار دلار نیست و ۵۰ هزار دلار است. ایشان ایران را ترک کرده اند. چک او صادر شده بوده اما او کشور را ترک کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز