خبرگزاری کار ایران

یزدی: به بازیکن جدید نیاز داریم؛ تراکتور تیم قابل احترامی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۲۸۸

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از رویارویی با تراکتور تبریز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، داریوش یزدی، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از رویارویی با تراکتور تبریز گفت: ابتدا باید به خانواده قلی گله که استاد من هم بود تسلیت بگویم. خیلی خوشحالم که بعد از چند سال به شهر اولین‌ها و شهر خودم برگشتم.

او درباره تراکتور گفت: تراکتور تیم قابل احترام و خوب لیگ برتری است و امیدواریم بتوانیم برنامه‌ای که در این چند روز تمرین کردیم را اجر کنیم و در بازی اول شرایطی را فراهم کنیم که کیفیت تیم‌مان دیده شود.

یزدی درباره مذاکره باشگاه‌های لیگ برتری با بازیکنانش گفت: از باشگاه‌های لیگ برتری گلایه دارم و آن‌ هم این مساله است که برخی از این باشگاه‌ها بدون هماهنگی با بازیکنان ما صحبت و مذاکره می‌کنند و این کار حرفه‌ای نیست.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درخصوص برنامه‌های نقل و انتقالاتی برای نفت گفت: پنجره نقل و انتقالات ما هم بسته است و مدیران باشگاه قول دادند که این موضوع برطرف شود. ما در ادامه کار بازیکنانی را باید اضافه کنیم و برای ترمیم مشکلات‌مان باید نفراتی را اضافه کنیم که بتوانیم کیفیت بیشتری را از خود به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز