خبرگزاری کار ایران

آغاز جنگ علی کریمی بعد از شکست در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۲۸۲

کاملا قابل پیش بینی بود که علی کریمی بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال و ناکامی در دستیابی به صندلی ریاست آن، موضع تندی علیه آن در پیش بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز 10 اسفند ماه از ساعت 10 صبح در محل سالن اجلاس سران آغاز شد و اعضای مجمع باید از میان علی کریمی، شهاب الدین عزیزی خادم، مصطفی آجورلو و کیومرث هاشمی یک نفر را به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب می‌کردند که در نهایت در دور نخست عزیزی خادم و کیومرث هاشمی بیشترین آرا را به دست آورده ولی به دلیل نرسیدن به حد نصاب، به دور دوم راه پیدا کردند و در دور دوم شهاب الدین عزیزی خادم با کسب 49 رأی به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

عزیزی خادم در حالی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد که این دوره با توجه به چالش‌های پیش روی فدراسیون فوتبال از جمله پرونده مالی ویلموتس و حضور شخص علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال از حساسیت جالب توجه‌ای برخوردار بود.

علی کریمی در پایان دور اول تنها 9 رای از 87 رای مجمع را به دست آورد تا مشخص شود خود فوتبالی‌ها هنوز اعتقاد به حضور یک فوتبالی در راس فدراسیون فوتبال را ندارند.  کریمی درحالی که آرای مجمع را پذیرفت در میان تشویق حضار سالن را ترک کرد و میان خبرنگاران حاضر شد.

آغاز جنگ علی کریمی بعد از شکست در انتخابات

کریمی در میان خبرنگاران گفت: من از اول می‌دانستم نتیجه این انتخابات چیست و فقط برای این وارد شدم که فردای روز نگویند چرا حالا که قوانین اجازه داد شما فوتبالی ها وارد نشدید و قصدم این بود که این بهانه را از آنها بگیرم وگرنه مشخص بود چه اتفاقی رخ خواهد داد.

علی کریمی پیش از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال موضعه گیری سفت و سختی را نسبت به فدارسیون فوتبال و مدیران آن داشت و بارها و بارها با انتشار پست در صفحه شخصی خود ایسنتاگرام نسبت به اظهار نظر مدیران ورزشی و به خصوص فوتبالی واکنش نشان داد. تا جایی که علی کریمی پیش از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال پیش بینی کرده بود که رئیس فدراسیون فوتبال از پیش تعیین شده است.

آغاز جنگ علی کریمی بعد از شکست در انتخابات

شاید همه فوتبالی ها باور داشتند که علی کریمی شانسی برای پیروزی در این انتخابات را نخواهد داشت. اما کمتر کسی فکر می‌کرد او تنها 9 رای از آرای مجمع را کسب کند. بعد از آنکه علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال رای نیاورد، واکنش‌های مختلفی در بین اهالی فوتبال در فضای مجازی به وجود آمد.

آغاز جنگ علی کریمی بعد از شکست در انتخابات

آغاز جنگ علی کریمی بعد از شکست در انتخابات

همچنین بعد از مشخص شدن انتخابات فدراسیون فوتبال و رای نیاوردن علی کریمی در این انتخابات، واکنش‌های مختلفی در حمایت از علی کریمی فضای مجازی همچون پیش از برگزاری انتخابات به راه افتاد. اما برخلاف آن در مجمع انتخاباتی فدارسیون فوتبال کسی تمایل به حضور کریمی در پست ریاست فدراسیون فوتبال را نداشت. 

کریمی بعد از ترک سال سران در خصوص این موضوع نیز گفت: این را به همه ایران و جهان عنوان می‌کنم که برایم جای خوشحالی دارد در این انتخابات 9 نفر سعی داشتند تغییرات اساسی در فوتبال ایران اتفاق بیافتد و در همین حد هم جای خوشحالی دارد. در مورد عزیزانی که نفرات دیگر را انتخاب کردند امیدوارم پیش وجدان خودشان آسوده باشند.

علی کریمی مردی که بعد از پایان دوران بازیش حالا خود را در نقش مبارز شماره یک علیه فساد در فوتبال نشان داده است و مثل همیشه اینبار نیز در مقابل همین موضوع و انتخابات ریاست فوتبال ساکت ننشسته و با انتشار پستی در فضای مجازی باز هم خبر ساز شد و اعتراض خود را به برگزاری این انتخابات اعلام کرد.

آغاز جنگ علی کریمی بعد از شکست در انتخابات

حالا انتخابات تمام شده و علی کریمی به نقش سابق خودش یعنی پیشکسوت منتقد با زبان تند و تیز برگشته و از این پس هم باید شاهد این باشیم که با صراحت لهجه مثال زدنی خود یک منتقد جدی برای فدراسیون عزیزی خادم باشد و چه بسا تیغ بران انتقاداتش بر تن نفرات جدید فدراسیون هم بنشیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز