خبرگزاری کار ایران

خلیل زاده: قایدی فعلا بازیکن استقلال است / مددی اگر کاندید می‌ماند رای می‌‌آورد(ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۲۳۰

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درباره وضعیت مهدی قایدی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اسماعیل خلیل زاده درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مجمع بسیار خوب و عالی بود، منجر به یک تصمیم خیلی خوبی شد که آقای خادم هم رای آوردند و امیدواریم که منشا خیر باشد. 

خلیل زاده از پاسخ به موضع باشگاه استقلال در انتخابات فدراسیون فوتبال سرباز زد و از خبرنگاران درخواست کرد تا سوال دیگری از او بپرسند.

عزیزی خادم می‌تواند از عهده پرداخت بدهی ویلموتس برآید؟ خلیل زاده در پاسخ به این سوال گفت: آقای خادم برنامه‌ای که اعلام کرده بودند بسیار برنامه خوبی بود و از طرفی دیگر جزو افرادی هستند که کار اقتصادی می‌کنند و اقتصاد را خوب می‌فهمد. رای آقای ویلموتس که هنوز رای نهایی او صادر نشده است اما به نظرم اگر رای صادر شود فکر می‌کنم که آقای خادم برای پرداخت آن برنامه خواهد داشت.

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که احمد مددی برای استعفا از شرکت در انتخابات هیات رئیسه با او مشورت کرده بود یا خیر گفت: من دیشب متوجه شدم که کنار می‌رود اما اگر کاندید باقی می‌ماند به عنوان مدیرعامل باشگاه رای می‌آورد.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت قایدی گفت: آقای قایدی سر تمرین بوده است دیگر! فعلا که سر تمرین است. 

او در واکنش به اینکه ظاهرا محمدرشید مظاهری با مربی دروازه‌بانان درگیر شده است، گفت: من در این باره خبر ندارم اما آقای قایدی در تمرین شرکت کرده و حالاحالاها بازیکن استقلال است.

حجم ویدیو: ۱۳.۲۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز