خبرگزاری کار ایران

علی محمدی: بادرانی ها باخت و حذف را بپذیرند و دنبال توجیه نباشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۶۸۲

بازیکن استقلال ملا ثانی در مورد بازی با بادران و حواشی بعد از آن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی محمدی بازیکن تهرانی استقلال ملاثانی نسبت به حواشی بازی با بادران واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه مجموعه بادران به جای تبریک صعود تیم استقلال ملاثانی در جام حذفی، به دنبال عوام فریبی و توجیه شکست خود هستند. همانطور که می‌دانید استقلال ملاثانی، تیمی که با کمترین بودجه در مسابقات این فصل لیگ دسته یک و جام حذفی شرکت کرده است و نتایج قابل قبولی تا بدین جای مسابقات کسب کرده است.

وی افزود: واقعا جای تاسف دارد برای من بچه تهرانی، مطرح کردن این مسائل از سوی عوامل بادران و اشاره به زمین بازی، مربی، کادر فنی، نیمکت حریف و... برای توجیه باخت شایسته و زیبنده نیست. بهتر است این تیم متمول و بازیکنانش که بیشترین دستمزدها را دریافت می کنند به دنبال توجیه باخت نباشند و با عملکرد بهتر بتوانند نتایج بهتری را کسب کنند.

بازیکن استقلال ملاثانی در ادامه گفت: برای هر ایرانی هم زشت است که عده ای بخواهند با اشاره به مهد فوتبال ایران و فوتبال اهواز و خوزستان کم کاری خود را توجیه کنند و زمین را هم کج ببینند. بهتر است همه چیز را در مصاحبه خلاصه نکنیم و با یک مصاحبه به دنبال خدشه دار کردن فوتبال یک شهر و استان نباشیم،من به شخصه که نماینده یک بازیکن تهرانی در یک تیم استان خوزستانی هستم در مرام و معرفت ما همچین صحبت هه و رفتار هایی گنجانده نشده است.

محمدی در رابطه با مسائل داوری این دیدار هم خاطرنشان کرد: در مورد داوری همه چیز واضح است، کافی است صحنه پنالتی را به هر کارشناس نشان دهید و تایید پنالتی را بگیرید. یادمان نرفته کمتر از یک ماه پیش بادران با یک اشتباه داوری که آن را به دیده منت می‌گذاریم و اشتباهات را جزئی از داوری می دانیم توانستند یک امتیاز را از اهواز مقابل استقلال ملاثانی کسب کنند.

وی افزود: تنها سرمربی استقلال ملاثانی پس از آن دیدار نسبت به پنالتی انتقاد و اعتراض کرد و این همه هیاهو از طرف استقلال به پا نشد. در پایان ضمن موفقیت برای تیم استقلال ملاثانی و بادران، انتظار دارم عوامل تیم ها وارد بازی‌های رسانه ای نشوند و به دنبال نتیجه گیری در مستطیل سبز باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز