خبرگزاری کار ایران

حمایت، منصوریان، خداداد،شاهرودی، نیکبخت، دین محمدی، رضایی و ابوالقاسم‌پور از علی کریمی

همان طور که سیاست جای ورزشکاران نیست، ورزش هم نباید جای سیاسیون باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۶۰۱

همبازی‌های سابق علی کریمی در حمایت از یار قدیمی خود صحبت کردند.

به گزارش ایلنا: علی کریمی درحالی در پست ریاست فدراسیون فوتبال نامزد شده که وی مهدی مهدوی کیا را به عنوان نایب رئیس خود معرفی کرد. این دو تصمیم گرفتند به جای آنکه در برنامه تلویزیونی شرکت کنند خود مستندی گزارشی بسازند که در آن برخی همبازی‌های سابق آنها در خصوص حضور این دو در انتخابات فدراسیون فوتبال حمایت کنند.

شاهرودی در این فیلم می گوید: برای علی کریمی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم او رییس فدراسیون فوتبال شود.

خداداد عزیزی یکی دیگر از شخصیت هایی است که در این فیلم مقابل دوربین قرار می گیرد. خداداد می گوید:مهرداد میناوند به من زنگ زد و گفت علی قصد دارد کاندیدای فدراسیون شود. من هم با مهرداد صحبت کردم و هم با علی و گفتم سخت است، وقتی می آیی باید انتخاب شوی... در غیر این صورت نیا، چون تو علی کریمی هستی.

علیرضا منصوریان هم مقابل دوربین گفت: استقبال می کنم از این که کریمی جرات کرد و به این انتخابات آمد. البته این هم قوانین فیفا اجازه داد وگرنه اینها که به ما اجازه نمی دادند! حالا حالاها این غیر فوتبالی ها نمی گذاشتند یکی از ما وارد شود.

بهنام ابوالقاسمپور هم می گوید: سخت است من 15 سال در شهرداری تهران بودم و انتخابات زیادی دیدم. شورا، مجلس، زیاد دیدم. بحث لابی گری است. اینها از چند ماه پیش لابی های خودشان را کردند و شانس علی واقعا کم است.

نیکبخت هم مقابل دوربین گفت:همان طور که سیاست جای ورزشکاران نیست، ورزش هم نباید جای سیاسیون باشد. کسانی که سررشته از ورزش دارند باید بیایند.

سیروس دین محمدی هم در حمایت از علی کریمی گفت: بودن علی کریمی در این انتخابات افتخار ماست. علی کریمی فوتبالی است. همه ما از این دلسوز فوتبال حمایت می کنیم.

خداداد عزیزی در ادامه می گوید:  علی کریمی آدم لابی نیست. انتخابات فدراسیون فوتبال جای لابی گری است. باید بروی لابی کنی و برنده شوی و من فکر می کنم چون علی اصلا اهل لابی نیست، شانسی برای بردن انتخابات ندارد.

رحمان رضایی هم در حمایت از علی کریمی گفت: من فکر می کنم علی این پتانسیل را دارد و اگر رییس فدراسیون شود، کمک بزرگی به فوتبال ما می کند.

علیرضا منصوریان اما حرفی زد که حرف همه فوتبالی هاست: علی کریمی زمانی می تواند در این فضا رای بیاورد که بیست تا از استقلال و پرسپولیس رییس هیات های فوتبال باشند چون ما به او رای می دهیم. وقتی ما رییس هیات باشیم به او رای می دهیم. اما الان آدم هایی مثل چسب یک دو سه، 15 سال است به این میزها و مقام ها چسبیده اند.

خداداد عزیزی هم تاکید کرد: فوتبال ما را به اسم علی دایی و علی کریمی می شناسند. اگر علی کریمی و علی دایی بیایند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند و رای نیاورند این از بدبختی فوتبال است.

منصوریان با قاطعیت می گوید: همین الان هم رییس فدراسیون تعیین شده است. من و شما فقط نمی دانیم.

خداداد عزیزی ادامه می دهد: یک عده مثل من می گویند علی کریمی شانس پیروز شدن ندارد چون معتقدیم فدراسیون فوتبال انتخاباتش با لابی گری است. ولی یک عده که از روی غرض می گویند علی نباید بیاید. آنها نمی فهمند! آنها نمی دانند فوتبال چیست. وقتی 90 درصد کسانی که در مجمع رای می دهند غیر فوتبالی هستند توقع نمی رود علی کریمی رای بیاورد.

علیرضا منصوریان هم معتقد است: مگر قرار است علی کریمی همه کارهای فدراسیون را خودش انجام بدهد؟ چهار نفر مشاور کنار خودش می گذارد و تصمیم های فوتبالی می گیرند.

خداداد عزیزی حرف او را تکمیل می کند و می گوید: یک بار هم این را امتحان کنید، بگذارید یک فوتبالی فوتبال را اداره کند. چند سال است غیر فوتبالی ها دارند فوتبال را می چرخانند. می خواهم از همان جمله کفاشیان استفاده کنم که گفت فدراسیون برای رییس بعدی باتلاق است، اگر کسی بتواند این باتلاق را بخشکاند، علی کریمی است. 

سیروس دین محمدی هم خطاب به علی کریمی گفت:مطمئن هستم شما موفق می شوید. چه جوری در فوتبال موفق شدید، در بحث مدیریت هم می شوید و به فوتبال ما خدمت می کنید.

جمله های پایانی رضا شاهرودی هم اینگونه بیان شد:  حق فوتبال ما این نیست و امیدوارم در آسیا حق فوتبال مان را بگیریم.

علیرضا منصوریان هم خطاب به کریمی گفت:روزی که به تیم ملی آمدی، جوان بودی، اولین تورنمنت هم دفاع چپ بازی کردی. بعدها به همه ثابت کردی که چه جواهری هستی. امروز جرات کردی و آمدی کاندید ریاست فدراسیون شدی، ما به تو افتخار می کنیم. اگر رییس فدراسیون شوی تبریک می گوییم و اگر هم شکست خوردی، بدان شما شکست نخوردی، فوتبال ما شکست می خورد که این شانس را به تو نمی دهد رییس فدراسیون باشی.

حرف های پایانی بهنام ابوالقاسمپور هم دعوتی است از علی دایی برای حمایت از علی کریمی... او به جای آن که خطاب به کریمی آرزوی موفقیت کند، می گوید: راستش می خواهم از علی کریمی سوال کنم. اگر امروز علی دایی نامزد انتخابات بود، تو برای او چه کار می کردی؟  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز