خبرگزاری کار ایران

کمالوند: حمایت ما فوتبالی‌ها از کریمی فایده‌ای ندارد چون حق رای نداریم/ نمی‌خواستم در این مقطع به لیگ برتر برگردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۲۸۴

مربی فوتبال در مورد پیشنهادات لیگ برتری خود و همچنین انتخابات فدراسیون صحبت کرد.

فراز کمالوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصصو شرایط شاهین و استعفای هفته گذشته خودش اظهار داشت: استعفای من به نوعی اعتراض به مشکلات و شرایط داخلی و ساختاری باشگاه بود. شاهین شرایط سختی دارد و ما خیلی دیر کارمان را شروع کردیم و 10 روز مانده به شروع مسابقات لیگ دسته اول بود که تمرینات ما آغاز شد که دیرتر از سایر تیم‌هاست چرا که شهرداری تا روزهای آخر قصد نداشت تیم‌داری کند و شاهین بلاتکلیف بود. قراری که ما با مسئولان باشگاه داشتیم تقویت تیم در نیم فصل بود که قول دادند انجام شود ولی بازیکن شاخصی بیرون نمانده که بتوانیم تغییرات جدی در تیم ایجاد کنیم. به هر حال شرایط سخت است و من با توجه به اینکه هرجا رفتم به دنبال صعود بودم تلاشم هم این است که با شاهین صعود کنیم ولی کار سختی داریم.

وی در مورد پیشنهاداتی که از تراکتور و نفت مسجد سلیمان داشت هم گفت: من دو پیشنهاد جدی لیگ برتری داشتم ولی حقیقتاً از نظر اخلاقی درست نبود که در این شرایط شاهین را رها کنم و به تیم دیگری بروم و تعهد داشتم و از طرفی استعفای من در اعتراض به مشکلات باشگاه بود و نمی‌خواستم اینطور برداشت شود که چون از لیگ برتر پیشنهاد داشتم جدا شدم. با تشکر از باشگاه‌هایی که به من پیشنهاد دادند من برای جدا شدن از شاهین به جمع بندی نرسیدم و اینجا راحت هستم.

مربی فوتبال در مورد انتخابات فدراسیون و حمایت اکثر چهره‌های فوتبالی از علی کریمی هم توضیح داد: در مورد انتخابات فدراسیون باید بگویم که رای و نظر ما چندان اهمیتی ندارد و تاثیرگذار نیست. طبیعتاً من هم مثل بقیه چهره‌های فوتبالی حمایتم از فوتبالی‌ترین کاندیدا است ولی مربیان و بازیکنان تعداد رای چندانی ندارند و نمی‌توانند تاثیرگذار باشند. امیدوارم هر عزیزی که روی کار می‌آید به فکر خدمت به فوتبال باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز