خبرگزاری کار ایران

کلاف پیچیده قایدی: دعوت به کمیته انضباطی و تماس با فکری

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۲۷۸

مهاجم تیم استقلال تهران وضعیت عجیب و بی سابقه‌ای را در این تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی قایدی، مهاجم جوان تیم استقلال تهران به علت مشکلات موجود در قراردادش، بیش از یک هفته در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند و وضعیت نامشخصی دارد.

قایدی از زمان آغاز تمرینات برای بازی هفته شانزدهم مقابل مس در رفسنجان، در‌ تمرینات حضور پیدا نکرد و پس از غیبت به دلیل سرماخوردگی، مشخص شد او به حالت گلایه از وضعیتش در تمرین غیبت می‌کند.

قایدی که امروز به احتمال بازی هفته شانزدهم را از دست داده مذاکرات خود با باشگاه را از طریق مدیربرنامه‌‌اش ادامه داده است اما طرفین تا به همین امروز به توافقی دست پیدا نکرده‌اند تا دلخوری این بازیکن همچنان ادامه داشته باشد.

درحالیکه مشخص شد باشگاه با رقم پیشنهادی برای افزایش قرارداد قایدی موافقت نکرده و از طرفی در صورت چند برابر شدن دستمزدش بند فسخ سنگینی را لحاظ می‌کند، باشگاه اقدام جدیدی انجام داده که موجب شد او تصمیمش را عوض کند و به قهر پایان بدهد.

پس از نزدیک دو هفته از غیبت قایدی، باشگاه در اقدامی عجیب با ارسال نامه‌ای رسمی او را به کمیته انضباطی باشگاه دعوت کرده است تا غیبت او مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت لزوم جریمه شود. بازیکن ملی پوش که از مشکلات قراردادش از ابتدای فصل رضایت نداشت و به همین دلیل در جلسات اخیر با باشگاه هم حضور پیدا نکرده بود، بعید است به جلسه کمیته انضباطی برود و به همین خاطر تصمیم گرفته از امروز به تمرینات ملحق شود.

در مقابل اقدام جالب توجه باشگاه استقلال، این بازیکن اگر به غیبت در تمرینات ادامه می‌داد و از طرفی مشکلش پابرجا ‌می‌ماند، طبق قوانین آیین نامه کمیته انضباطی، ظاهراً قایدی به جریمه و محرومیت چهارماهه از همراهی تیمش محکوم می‌شد که از طرفی به سود این بازیکن می‌شد.

قایدی که قراردادش در تابستان پیش رو به اتمام می‌رسد اتفاقا از محرومیت احتمالی استقبال ‌می‌کرد چرا که او در این صورت از تیم دور می‌ماند و با پایان محرومیتش به عنوان بازیکن آزاد می‌توانست مقصد جدید خود را هم مشخص کند اما او از امروز به تمرینات برمی‌گردد.

او در همین راستا با محمود فکری، سرمربی تیم تماس گرفته و طبق گفتگویی که صورت گرفته مقرر شده او به تمرینات بازگردد اگرچه مشکل او برطرف نشده و مذاکرات همچنان ادامه خواهد داشت. استقلال در هفته شانزدهم روز دوشنبه باید مقابل مس رفسنجان قرار بگیرد و باید منتظر ماند و دید ثابتی با نظر فکری در این مسابقه به میدان خواهد رفت یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز