خبرگزاری کار ایران

خط و نشان سرمربی بحرین برای تیم ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۰۷۵

سرمربی تیم ملی بحرین گفت: برای کسب 9 امتیاز در 3 بازی باقی مانده تلاش می کنم .

به گزارش ایلنا،هلیو سوسا، سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: به نظرم رقبای ما در انتخابی جام جهانی دیگر به ما به دیده احترام نگاه می کنند و نظرشان درباره ما تغییر کرده است. به نظرم آنها اکنون ما را به چشم دیگری نگاه می کنند. آنها دوست دارند مقابل ما بازی کنند و می دانند مقابل ما دچار سختی میافتند.

سرمربی بحرین ادامه داد: اگر در بازی اول مقابل کامبوج برنده نشویم کار برایمان در ادامه سخت می شود. باید با فلسفه خودمان بازی کنیم. باید دوباره وارد میدان شویم و برای برد تلاش کنیم. اولین بازی اهمیت زیادی دارد و بعد از آن به بازی با ایران فکر می کنیم.اگر اتفاقی خارج از تفکرات ما رخ داد باید به مبارزه ادامه دهیم و نباید بعدها ابراز پشیمانی کنیم به همین خاطر باید با تمام قوا بازی کنیم.

سوسا عنوان کرد: ما خود را برای تمام بازی های باقی مانده آماده کردیم و مقابل تیم های مهمی بازی داریم. ما با همه می جنگیم تا در زمین بازی ها مقابل آنها برنده شویم. برای کسب 9 امتیاز در 3 بازی باقی مانده تلاش می کنم اما اگر دچار اشتباه شویم ادامه کار برای ما سخت خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز