خبرگزاری کار ایران

حدادی‌فر: بازی در این شرایط در اهواز واقعا خطرناک است/ مسئولان زمان یا محل بازی را تغییر دهند/ امیدوارم علی کریمی و مهدوی‌کیا برای فدراسیون روی کار بیایند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۸۴۱

کاپیتان تیم ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

قاسم حدادی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و مشغول انجام تمرینات هستیم و همه سعی و تلاش ما این است که بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم و بتوانیم تا حد ممکن خودمان را در جدول بالا بکشیم.

وی افزود: حضور آقای مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم اتفاق خیلی خوبی است چرا که ایشان از مربیان خوب و با دانش فوتبال ما هستند که قبلاً هم اینجا بوده و یک ذوب آهنی محسوب می‌شود و با شناخت خوبی که از تیم دارد می‌تواند به ما کمک کند. 

کاپیتان ذوب آهن در ادامه گفت: نیم فصل اول متاسفانه درگیر مشکلات زیادی بودیم. اشتباهات داوری از یک طرف و مشکلاتی مثل کرونا که در یک مقطع به ما ضربه زد در کنار اختلافات داخلی میان سرمربی و باشگاه باعث شد نتایجی که استحقاقش را داریم نتوانیم بگیریم و متاسفانه این اختلافات در نهایت به ضرر سرمربی قبلی شد و امیدوارم در ادامه نتایج خوبی پیش روی ذوب آهن باشد. 

حدادی‌فر در مورد تحولات مدیریتی باشگاه هم توضیح داد: آقای محمدی در زمان حضورش در باشگاه زحمات زیادی کشید و از ایشان ممنونم و امیدوارم آقای فریدونی هم که به تازگی روی کار آمدند در سمت خود موفق باشند. 

وی در رابطه با فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات هم گفت: من اطلاعی از اینکه باشگاه چه کاری می‌کند ندارم ولی ذوب آهن نیاز به تقویت دارد و امیدوارم بازیکنانی برای کمک به تیم و تقویت تیم جذب شوند. 

کاپیتان ذوب آهن در مورد اینکه برای نقل و انتقالات با او به عنوان کاپیتان مشورت می‌شود یا نه، توضیح داد: شاید چنین چیزی در تیم‌های دیگر وجود داشته باشد ولی من خودم علاقه‌ای ندارم به اینکه در چنین مواردی اظهار نظر کنم. خود آقای حسینی لیگ را خیلی خوب زیر نظر دارد و خودش بهتر از هر کسی می‌داند کدام بازیکنان به درد تیم می‌خورند و قطعا بهترین انتخاب‌ها را برای تیم خواهد داشت. 

حدادی‌فر در رابطه با دیدار هفته شانزدهم مقابل فولاد هم گفت: بازی خیلی سختی داریم و فولاد از تیم‌های با شخصیت لیگ است که نتیجه گرفتن مقابل آنها کار راحتی نیست و مدیر و سرمربی خوبی دارند و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارند ولی ما می‌خواهیم نیم فصل دوم را متفاوت شروع کنیم و امیدوارم از همین بازی اول این تفاوت رقم بخورد. 

وی در مورد اتفاقات بازی رفت دو تیم هم توضیح داد: بازی رفت اتفاقاتی داشت که هنوز یادمان نرفته است. در یک بازی سخت ابتدا عقب افتادیم ولی جبران کردیم و دو گل زدیم و در حالیکه چند ثانیه تا پایان بازی بیشتر نمانده بود روی یک اشتباه خیلی فاحش برای حریف پنالتی گرفتند و ۳ امتیاز را با اشتباه داور مسابقه از دست دادیم. آن بازی خیلی مهم بود و اگر ۳ امتیازش را می‌گرفتیم به نظرم سرنوشت ذوب آهن به کلی تغییر می‌کرد و ممکن بود الان در رتبه‌های بالای جدول باشیم. 

کاپیتان ذوب آهن با اشاره به شرایط اهواز هم گفت: متاسفانه اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد و شرایط خوبی در خوزستان وجود ندارد و در این شرایط برگزاری بازی خیلی خطرناک است. تیم ما قبلا از کرونا ضربه خورده و واقعا برگزاری بازی در این شرایط در اهواز تصمیم درستی نیست و امیدوارم مسئولان یا محل بازی را تغییر دهند یا آن را به زمان دیگری موکول کنند. 

حدادی‌فر در مورد اینکه آیا همچنان اصرار به خداحافظی در پایان فصل دارد یا نه، گفت: واقعا صحبت از خداحافظی خیلی برایم سخت است چرا که فوتبال زندگی من است و فکر به کنار گذاشتنش هم آزار دهنده است ولی من دوست دارم تا زمانی که مفید هستم حضور داشته باشم. اگر در پایان فصل ذوب آهن به من نیاز داشته باشد در خدمت تیم هستم ولی اگر ببینم نمی‌توانم مفید باشم باید یک تصمیم سخت بگیرم. 

وی در پایان با اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: من هم مثل همه فوتبالی ها آرزویم این است که فوتبال به دست خود اهالی فوتبال اداره شود و با تمام احترامی که برای ۳ نامزد دیگر قائلم علی کریمی را بهترین گزینه ریاست فدراسیون می‌دانم و امیدوارم شرایط برای روی کار آمدن ایشان و مهدی مهدوی‌کیا فراهم شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز