خبرگزاری کار ایران

میرزایی: ما نیز مانند سایر تیم‌ها مشکل مالی داریم/ از جایگاهمان رضایت نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۷۹۲

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: قطعا از وضعیت فعلی راضی نیستیم و می‌شود خیلی بهتر از این باشیم ولی خب مشکلات متعددی باعث شد که الان وضعیت تیم اینطور باشد.

به گزارش ایلنا، کیانوش میرزایی هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با چوکا تالش گفت: بازی خوبی بود و ما خیلی خوب شروع کردیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم. نیمه دوم هم سوار بر بازی بودیم ولی متاسفانه تو یک ضد حمله و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. بعد از گل فشار ما بیشتر شد و تیم حریف کاملا به لاک دفاعی فرو رفت و با اشتباه مدافع حریف بازی مساوی شد. باید بازی را میبردیم ولی خوب این اتفاق نیفتاد تا بازی مساوی تمام شود.

وی درخصوص اعتراض عوامل باشگاه پارس جنوبی مبنی بر آفساید بودن گل چوکا اظهار داشت: من نیز چند بار صحنه گل تیم حریف را دیدم و خیلی سخت است تصمیم گیری و بهتر این است که کارشناسان نظر دهند.

میرزایی درخصوص مشکلات مالی این باشگاه توضیح داد: مشکلات مالی در همه تیم‌ها وجود دارد و تیم ما هم که یک تیم دولتی است از این قاعده مستثنی نیست و امیدوارم که با تلاش مدیران و همکاری مسئولین شهری اوضاع مالی درست شود و دوباره تیم به شرایط ایده آل برگردد.

هافبک پارس جنوبی در پاسخ به این سئوال که آیا از شرایط جدولی این تیم رضایت دارند یا خیر نیز گفت: قطعا از وضعیت فعلی راضی نیستیم و می‌شود خیلی بهتر از این باشیم ولی خب مشکلات متعددی باعث شد که الان وضعیت تیم اینطور باشد. امیدوارم که با حل مسائل مالی و رفع مشکلات و با تلاش مجموعه مدیریت، کادر فنی و بازیکنان و با حمایت مسئولین و مردم جم دوباره تیم پارس جنوبی را در لیگ برتر ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز