خبرگزاری کار ایران

محمدی: هیچ مشکل مالی و امکاناتی نداریم/ می‌خواهیم با قهرمانی، دل فشنگچی را شاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۷۸۸

مهاجم تیم فوتبال هوادار تهران گفت: عوامل کادرفنی، بازیکنان و باشگاه باتمام وجود دارند کار می‌کنند برای قهرمانی و بسیار تیم یکدلی داریم.

به گزارش ایلنا، محمدجواد محمدی مهاجم تیم فوتبال هوادار تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با فجرسپاسی شیراز گفت: بازی خیلی خوبی را دو تیم به نمایش گذاشتند اما متاسفانه شرایط زمین اصلا مناسب نبود و کیفیت دو تیم را کاهش داده بود.

وی افزود: داور این بازی خوب قضاوت کرد و به نظر من اشتباه تاثیرگذاری نداشت. خداروشکر فکر کنم بعد از یک دقیقه هم نشد که گل مساوی را زدیم و به بازی برگشتیم.

محمدی درخصوص شرایط مالی این فصل هوادار توضیح داد: خداروشکر از لحاظ مالی و امکاناتی تیم بسیار عالی است و فکر کنم جزء سه تیم برتر لیگ است و تا الان هیچ مشکلی نداشتیم و همه چیز دقیق و درست انجام شد. شرایط تیم الان خیلی خوب است اما متاسفانه دو سه بازی آخر فقط بدشانس بودیم و توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا هوادار در پایان فصل به لیگ برتر صعود می‌کند یا خیر گفت: به نظر من حتما صعود می‌کند چون عوامل کادرفنی، بازیکنان و باشگاه باتمام وجود دارند کار می‌کنند برای قهرمانی و بسیار تیم یکدلی داریم.

وی در خاتمه اظهار داشت: امیدوارم امسال باتلاش کادرفنی و بازیکنان این تیم قهرمان کنیم و کاپیتان‌مان آقا امیرحسین فشنگچی را که جایش خیلی خیلی در تیم خالی است را خوشحال کنیم و این قهرمانی را تقدیمش کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز