خبرگزاری کار ایران

فعالیت در نقل و انتقالات ابتدای فصل راحت‌تر از زمستان است

جلالی: امیدوار نبودم هدایت نساجی را بر عهده نمی‌گرفتم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۳۵۰

سرمربی نساجی از آخرین شرایط این تیم ابراز امیدواری کرد.

مجید جلالی در گفتگو با ایلنا درباره بازگشت به نساجی و قبول پیشنهاد این تیم گفت: شرایط امسال نسبت به سال گذشته متفاوت است. چند پیشنهاد وجود داشت اما قبول نکردم و قبول کردن پیشنهاد نساجی بیشتر به‌خاطر پیش‌زمینه‌هایی بود که از دوران گذشته در این تیم داشتم. نساجی از تیم‌های پرطرفدار ایران است و کار کردن در فضایی که هواداران به یک تیم علاقه زیادی دارند برای من جذابیت دارد.

سرمربی نساجی درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: تلاش تمامی اعضای باشگاه این است که بازیکنان مورد نیاز را به تیم اضافه کنیم. باید بازیکنانی به ترکیب اضافه شوند که در نیم فصل دوم کمک حال تیم باشند و بتوانیم در کنار هم یک مجموعه منظمی تشکیل بدهیم که به ارتقای نساجی کمک کنند.

او درباره فعالیت در نقل و انتقالات اضافه کرد: همه می‌دانیم که فعالیت در نقل و انتقالات ابتدای فصل راحت‌تر از زمستان است. در نقل و انتقالات میان فصل باشگاه‌ها اغلب با جدایی بازیکنان مخالف هستند و شما باید به سراغ بازیکنانی بروید که نیمکت نشین هستند که آن هم مشکلات مختص به خودش را دارد.

جلالی درباره پیش بینی از نیم فصل دوم با هدایت نساجی گفت: به شخصه اگر امیدوار نبودم هدایت نساجی را بر عهده نمی‌گرفتم و این پیشنهاد را هم رد می‌کردم. ما برنامه‌های مناسبی برای مسابقات در نیم فصل دوم داریم و تلاش می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم تا دل هواداران نساجی را شاد کنیم.

او درباره تعویق یک هفته‌‌ای مسابقات همچنین گفت: مرسوم است که در نیم فصل تیم‌ها در یک وقفه باید استراحت کنند اما برای امسال چنین چیزی در نظر گرفته نشده بود. باید بدانیم که برگزاری فشرده مسابقات یک دستاورد محسوب نمی‌شود. مثلا ما بازیکنان آسیب دیده زیادی داریم و برخی از تیم‌ها هم اینگونه هستند، پس به زمان نیاز است که دوباره به تیم برگردند. از طرفی بازیکن تازه وارد هم به زمان نیاز دارد تا با تیم هماهنگ شود و پس این نشان می‌دهد که فاصله زمانی بین مسابقات هم می‌تواند روی عملکرد تیم‌ها تاثیر زیادی داشته باشد و فقط همه چیز به مربی و بازیکن مربوط نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز