خبرگزاری کار ایران

رسولی: خسته شدیم از بس درخصوص داوری حرف زدیم/ اگر بازی پخش زنده بود چنین بلایی سرمان نمی‌آوردند!

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۲۸۱

هافبک تیم فوتبال رایکا بابل گفت: تیم رایکا دو مالک جوان و عزیز دارد که در این اوضاع اقتصادی سعی در فراهم کردن بهترین امکانات برای تیم هستند و تلاش می‌کنند.

به گزارش ایلنا، حسین رسولی هافبک تیم فوتبال رایکا بابل در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص وضعیت داوری‌ها در لیگ یک گفت: واقعیت ما دیگه خسته شدیم از بس به خاطر داوری صحبت کردیم. اگه صحبت نکنیم طبق معمول ضعیف ترین داورها را برای تیم ما انتخاب می‌کنند! واقعا داوری بازی با نود ارومیه خیلی ضعیف بود. حتی ما جرات نمی‌کردیم از کنار بازیکنان حریف رد شویم چون داور با هر صدای تیم حریف، خطا اعلام می‌کرد.

وی درخصوص نوسانات فراوان این فصل رایکا بابل گفت: خب فوتبال بالا و پایین دارد. اینطور نیست که در این لیگ کاملا سخت و فرسایشی و فشردگی بالا، همه تیم‌ها همیشه شرایط ایده عالی داشته باشند و همانطور که میبینید، هر هفته در جدول تیم‌ها با یک نتیجه جابه‌جا می‌شنوند. ما تیم خیلی خوبی داریم ولی مصدومیت‌های زیادی که داریم و مقداری نداشتن شانس دخیل شده که چند هفته معمولی داشته باشیم که حتما درست خواهد شد. قطعا تیم رایکا جزو مدعیان خواهد بود.

وی درخصوص تحرکات بیش از حد نیمکت دو تیم رایکا و نود اشاره داشت و گفت: واقعا حرف خاصی ندارم ولی اگر بازی پخش زنده بود، هیچوقت کسی به خودش جرات نمیداد با تیم مهمان چنین رفتاری داشته باشد ولی خب فوتبال است و هزاران اتفاق!

رسولی درخصوص عدم گلزنی این تیم در هفته‌های گذشته گفت: نمی‌شود گفت در گلزنی ناکام بودیم. حتی گل هم زدیم ولی متاسفانه مورد قبول قرار نگرفت. در نظر داشته باشید که ما ۴ مهاجم اصلی‌مان را نیز در اختیار نداریم. تیم رایکا دو مالک جوان و عزیز دارد که در این اوضاع اقتصادی سعی در فراهم کردن بهترین امکانات برای تیم هستند و تلاش میکنند ولی از مسئولین شهر بابل خواهش میکنم که به فکر این تیم باشند چون تنها دلخوشی شهر بابل است. این تیم هوادارانی دارد که با برد این تیم خندیدند و با باخت گریه کردند در سرما و گرما کنار تیم بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز