خبرگزاری کار ایران

در جلسه‌ی هیات مدیره باشگاه تراکتور مطرح شد؛

تاکید بر ساختارسازی حرفه‌ای/ توجه ویژه به آکادمی باشگاه/ جذب بازیکنان با کیفیت خارجی و داخلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۲۷۳

اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتور طی جلسه‌ای در خصوص برنامه‌های فصل آینده باشگاه همچون ساختارسازی حرفه‌ای و آماده‌سازی تیم برای حضور قدرتمند در لیگ، بحث و تبادل نظر کردند.

 

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتور امروز (چهارشنبه یکم تیرماه) برگزار شد و اعضا در خصوص برنامه‌های آتی باشگاه گفت‌و‌گو، تبادل نظر و تصمیم‌گیری کردند.

بر اساس تصمیمات هیات مدیره، باشگاه اقدامات لازم در راستای ساختارسازی مبتنی بر اصول حرفه‌ای و با الگوبرداری از باشگاه‌های مطرح در سطح جهانی را در اولویت قرار خواهد داد؛ به طوری که توجه به آکادمی باشگاه و ایجاد امکانات زیرساختی تیم‌های پایه، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های تراکتور است که با نظارت «قریان بردیف» انجام می‌شود. 

همچنین باتوجه به افزایش کاذب قیمت بازیکنان داخلی، استفاده بهینه از سهمیه بازیکنان خارجی در دستور کار  باشگاه قرار دارد و در همین راستا جذب بازیکنان خارجی باکیفیت و کارآمد با بررسی دقیق آخرین وضعیت فنی این نفرات یکی از رویکردهای اصلی باشگاه است. همچنین جذب بازیکنان با کیفیت داخلی و اضافه کردن بازیکنان آینده‌دار تیم ملی امید به تراکتور، بررسی راهکارها برای توسعه شرایط اقتصادی باشگاه از دیگر موارد مورد تاکید اعضای هیات مدیره باشگاه بود.

براساس مصوبه هیات مدیره، باشگاه تراکتور به دنبال آماده‌سازی تیم با کیفیت برای لیگ برتر و کشف و پرورش استعدادهای جوان برای سال‌های آینده خواهد بود.

گفتنی است، عباس الیاسی، علی خطیر، میرمعصوم سهرابی، منصور رستگارپور و محمد جنگجو به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتور در این جلسه حاضر بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز