خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر بسکتبال بانوان؛

ترائوره:نامی نو بهتر از مهرام بازی می کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۷۸۶

بازیکن سنگالی تیم پالایش نفت آبادان گفت:قبل از اینکه به ایران بیایم متاسفانه اطلاعاتی درباره بازی در لیگ ایران نداشتم و نمی دانستم در این کشور لیگ برتر بسکتبال بانوان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، این روزها لیگ برتر بانوان بسکتبال در مرحله پلی آف قرار دارد و تیم های شاخص حسابی روی بازیکنان خارجی خودحساب باز کرده اند. یکی از این بازیکنان «آیا ترائوره» بازیکن سنگالی پالایش نفت آبادان است. این بازیکن 37 ساله که سابقه بازی در لیگ های فرانسه، اسپانیا، هلند و پرتغال را داشته، درباره انتخاب لیگ بسکتبال ایران به ایلنا اظهار داشت: قبل از اینکه به ایران بیایم متاسفانه اطلاعاتی درباره بازی در لیگ ایران نداشتم  و نمی دانستم در این کشور لیگ برتر بسکتبال بانوان برگزار می شود. 

او در خصوص سطح لیگ بسکتبال بانوان ایران گفت: 8 تا از بهترین تیم ها در پلی آف حضور دارند و با هم رقابت می کنند. البته من خیلی وقت نیست که به ایران آمده ام و شناخت خیلی زیاد نیست. با این همه فکر می کنم سطح لیگ های آسیایی از اروپا خیلی پایین تر است ولی سطح چین نسبت به بقیه لیگ های آسیایی بهتر است.

وی در پاسخ به اینکه کدام یکی از دو بازی اخیر میان نامی نو یا مهرام سخت تر بوده، عنوان کرد: نامی نو خیلی تهاجمی تر از مهرام بود و در آن بازی محک سخت تری داشتیم. بیشتر حواس من روی تیم خودمان و همکاری تیمی است.

بازیکن پالایش نفت آبادان درباره تاثیر بازیکنان خارجی تصریح کرد: حضور بازیکنان خارجی در لیگ می تواند تجربه بین المللی را به آنها منتقل کنند و استرس آنها را پایین بیاورد. از این تجربه می شود دربازیهای ملی هم استفاده کرد.

او در پاسخ  به اینکه  از نظر فرهنگی ایران را چطور می بینید، گفت: مردم ایران خیلی صمیمی و دوستانه با یکدیگر برخورد می کنند و مهربان هستند. از آنجایی که مسلمان هستم فرهنگ مردم ایران به کشورمان خیلی نزدیک است و مشکلی ندارم.

آیا ترائوره درباره غذاهای ایرانی عنوان کرد:  در ایران غذاهای جدیدی را شناختم، غذاهایی خوشمزه دارید اما خوشمزه ترین غذایی که در ایران خوردم غذایی به نام پلو ماهی مجبوس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز