خبرگزاری کار ایران

رسول خطیبی: تراکتور از هر نامی برای من بزرگتر است/ تا الان نه لیست ورودی به باشگاه دادم نه لیست خروجی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۶۶۳

سرمربی جدید تراکتور در مورد شرایط این تیم و نقل و انقالات صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رسول خطیبی، سرمربی جدید تراکتور در خصوص حضورش روی نیمکت این تیم اظهار داشت: تشکر می‌کنم از مالک باشگاه، هیات مدیره، آقای الیاسی، مدیریت هولدینگ تراکتور و معاون باشگاه که من را عنوان سرمربی تراکتور انتخاب کردند. تراکتور خانه من است و قبلا هم اینجا بودم و اینجا بزرگ شدم و افتخار می‌کنم هدایت تیم بزرگ تراکتور را بر عهده دارم و از هواداران فرصت می‌خواهم تا به امید خدا بتوانیم نتایج خوبی در شأن آنها و نام تراکتور کسب کنیم.

خطیبی در ادامه گفت: مطمئنا برای من تراکتور از هر نام و هر بازیکنی بزرگتر است و همه ما در خدمت تراکتور هستیم و این را بدون تعارف به همه بازیکنان می‌گویم که برای من هیچ نامی از تراکتور بالاتر نیست. 

وی افزود: امروز اولین جلسه تمرینی را برگذار کردیم و من می‌بینم نام‌های مختلفی مطرح می‌شود ولی تا این لحظه نه لیست ورودی به باشگاه داده‌ام و نه لیست خروجی و جلسه‌ای با مسئولان باشگاه داریم و قرار است لیستم را ارائه دهم و به جمع بندی برسیم و امیدوارم بتوانیم بازیکنانی که نیاز داریم را به تیم اضافه کنیم و تیم تقویت شود و با قدرت بیشتر در نیم فصل دوم راهی مسابقات شویم. فقط تا این لحظه پیمان بابایی را جذب کردیم که من خودم صبح با او تماس گرفتم و گفتم بیاید قراردادش را امضا کند. 

سرمربی تراکتور در پایان گفت: از مردم خوب اراک و هواداران تیم آلومینیوم و مسئولان استانی تشکر می‌کنم و دوران همکاری خوبی داشتیم و از بازیکنان این تیم هم ممنونم چرا که در مدتی که آنجا بودم همکاری خوبی داشتیم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز