خبرگزاری کار ایران

میرزایی: هیات کشتی منتظر حمایت کسی نمی‌ماند/ یک سال است اجازه بازگشایی سالن های کشتی را نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۶۳۵

رییس هیات کشتی استان اصفهان در مورد نایب قهرمانی تیم بانوان اصفهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم کشتی آلیش بانوان هیات اصفهان موفق شد در مسابقات کشوری صاحب عنوان نایب قهرمانی شود و برای اولین بار در چنین جایگاهی قرار بگیرد. 

مصطفی میرزایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نایب قهرمانی تیم هیات کشتی بانوان اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه تیم هیات کشتی آلیش بانوان استان اصفهان توانست برای اولین بار در مسابقات کشوری به رتبه دوم دست پیدا کند و عنوان نایب قهرمانی را به خودش اختصاص دهد و این اتفاق بزرگی در تیم هیات کشتی بانوان ما محسوب می‌شود. 

وی افزود: ما در این دوره از حضور خانم هانیه قدرتی پور به عنوان مربی تیم آلیش بانوان هیات فوتبال استان اصفهان بهره مند شدیم که ایشان تا سال گذشته عضو تیم ملی آلیش بانوان ایران بود و توانست در رتبه نخست دنیا قرار بگیرد و حضور ایشان در تیم هیات فوتبال استان اصفهان تاثیر بسزایی در پیشرفت تیم ما داشته و دارد.

رییس هیات کشتی اصفهان با اشاره به حمایت های لازم از سوی فدراسیون و مسئولان مربوطه گفت: متاسفانه اکثر رشته‌های ورزشی ما نیازمند حمایت و تامین منابع مالی هستند ولی مشکلاتی از قبیل جذب اسپانسر وجود دارد ولی هیات کشتی استان اصفهان منتظر حمایت هیچ شخص و ارگانی نمی‌ماند و مسیر پیشرفت خودش را ادامه می‌دهد. 

میرزایی در پایان با اشاره به محدودیت‌های کشتی هم گفت: رشته کشتی یکی از معدود رشته‌هایی است که هنوز سالن‌هایش مجوز بازگشایی ندارند و در طول یک سال گذشته ما نتوانستیم برای سالن‌ها مجوز بازگشایی بگیریم و با وجود اینکه اکثر رشته‌های ورزشی راهکارهایی برای ادامه فعالیت در شرایط کرونا پیدا کردند هیچ دستورالعمل و پروتکلی برای بازگشایی سالن‌های کشتی در شرایط کم خطر برای جلوگیری از شیوع کرونا در نظر گرفته نشد و سالن ها همچنان تعطیل هستند و ما برای برگزاری اردوها و جلسات تمرینی و مسابقات با مشکلات عدیده مواجه هستیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز