خبرگزاری کار ایران

شیرازی: باید از سیستم کاغذبازی خارج شویم / به نکیسا پیشنهاد می‌دهم در کنار ما باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۴۷۵

رئیس هیات فوتبال استان تهران پس از ابقا در پستش درباره نحوه برگزاری انتخابات صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حبیب الله شیرازی پس از انتخاب به عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شیوه کار ما به شکلی است که برای سایر هیات‌های فوتبال باید مد نظر قرار بگیرد. باید از سیستم کاغذبازی خارج شویم و با یک موبایل کارها به نحو احسن پیش برود. برنامه‌های فوتبال پایه و بانوان را مد نظر قرار می‌دهیم و با همه رده‌های لیگ تعامل خواهیم داشت. باید با تعاملات فکری موجبات پیشرفت فوتبال تهران را فراهم کنیم.

رئیس هیات فوتبال استان تهران در خصوص انتقادات از خودش گفت: من دست تک تک آنها را می‌بوسم. از آقایان ملک آباد و نکیسا و حتی گودرزی خواهش می‌کنم که بیایند و بنشینند و با هم صحبت کنیم. به نکیسا پیشنهاد می‌دهم که در این مسیر تحول و توسعه در کنار ما باشد. حتی در آخر نشست هم همین پیشنهاد را به خود او ارائه کردم.

شیرازی در رابطه به اینکه ظاهرا انتخابات رقابت پایاپای نداشت، گفت: با آرای تقسیم شده این حرف درست نبود. به هر کدام از کاندیداها 5 دقیقه فرصت انتخابات داده شد. البته چون ما در هیات فوتبال هستیم نقشمان پر پرنگ‌تر است. کسانی که تجربه حضور در هیات فوتبال را ندارند طبیعتا باید با ارائه برنامه در این انتخابات شرکت می‌کردند.

وی در خصوص عدم رضایت نکیسا از برگزاری انتخابات همینطور گفت: البته او در آخر کار از من تشکر کرد هر چند ما برگزار کننده انتخابات نبودیم. خود آقای طالقانی و نماینده اداره کل ورزش و جوانان در اینجا حضور داشتنند. حتی اختلاف نظری روی 3 نفر به وجود آمد و آنها تغییر کردند تا شمارش آرا انجام شود.

رئیس هیات فوتبال استان تهران در خصوص اینکه امروز هم در جایگاه رئیس هیات حضور داشت و هم نامزد گفت: این بر اساس اساسنامه بود و من سرِ خود این کار را نکردم. این ایراد به بنده نیست. برابر مقررات در جلسه نشستم و کارم را انجام دادم.

شیرازی در خصوص اصرار گل‌محمدی که انتخابات را یک سال به تعویق انداخت، گفت: خود پریچهره مدعی شد انتخابات بر اساس اساسنامه برگزار شود. بند 9 ماده 24 می‌گوید من باید مسئولیت را بر عهده می‌گرفتم تا انتخابات برگزار شود. یک کمیته 3 نفره هم در مورد انتخابات تصمیم گیری کردند. این 3 نفر از ابتدای کار پروسه را جلو بردند و دیدید که شاهد حضور کلیه اعضا بودیم. اگر من امروز رای نمی‌آوردم باید پستم را تحویل می‌دادم و می‌رفتم.

وی در خصوص اینکه اگر انتخابات شبهه نداشت چرا خبرنگاران را از مجمع بیرون کردند، همینطور بیان کرد: روند برگزاری انتخابات به این شکل است که خبرنگاران در ابتدا و انتهای جلسه حضور پیدا کنند. این قانون را من تدوین نکردم بلکه فدراسیون به ما ابلاغ کرد. این موضوع را فدراسیون به ما ابلاغ کرده و ما هم انجام دادیم.

رئیس هیات فوتبال تهران در خصوص اینکه برگزاری این انتخابات قبل از انتخابات فدراسیون موجبات مهندسی مجمع آینده می‌شود، گفت: اگر من امروز رای نمی‌آوردم انتخابات فدراسیون که مهندسی نمی‌شد. برگزاری انتخابات پیشنهاد پریچهره بود که یا روز دوم یا چهارم اسفند برگزار شود. در نهایت فدراسیون هم روز چهارم را برای برگزاری انتخابات انتخاب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز