خبرگزاری کار ایران

طاهرى:کفاشیان فکر مى کند قیم و صاحب فوتبال است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۴۵۸

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس با اعتراض به دخالت و فعالیت های انتخاباتی علی کفاشیان مى گوید او خودش را قیم و صاحب فوتبال مى داند.

به گزارش ایلنا، علی اکبر طاهری در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اینکه معیارها برای انتخاب رئیس جدید فدراسیون باید چه باشد، اظهار داشت: در هر حوزه اى سازمان راهبردى نقش موثری را ایفا می کند، در فوتبال هم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نقش سازمان راهبردی را اجرا می کنند. در این شرایط باید این دو نهاد با تدبیر، درایت، افق دید و برنامه پیش بروند تا بتوانند به اهداف خود برسند. به نوعی باید با کمترین هزینه بیشترین کارایی را داشته باشند.

وی ادامه داد: به هر حال در فدراسیون فوتبال سال ها است مشکلاتی داریم و آسیب هایی دیده می شود، ضمن اینکه این فدراسیون به اهدافش هم نرسیده. حالا باید با انتخاب یک رئیس درست این خلأ را پر کرد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: کسی که رئیس فدراسیون می‌شود باید افق دید داشته باشد و نگاهش نگاه به یک سازمان راهبردی باشد. در این شرایط کسی می‌تواند موفق عمل کند که با برنامه پیش برود و بتواند در آسیا و جهان برای فوتبال ایران کارایی داشته باشد.

طاهری خاطرنشان کرد: برای هدایت فدراسیون افرادی که تخصص، تحصیلات و تجربه ندارند نمى توانند کمک کنند. باید ببینیم که کدام کاندیدا چنین نگاهی دارد و ترکیب مدیریتش چیست. البته این مسئله ربطی به شخصیت افراد ندارد، کسی باید رئیس فدراسیون شود که هم فوتبالی باشد، هم تجربه مدیریت در فوتبال را داشته باشد و هم بداند که ریزه کاری های این رشته چیست و در واقع یک مدیر فوتبالى باشد. باید دقت کنیم که کدام یک از این چهار کاندیدا چنین خصوصیاتی دارند.

وی ادامه داد: بحث اداره فدراسیون بحث مدیریتی تخصصی است که فقط از عهده کسی برمی‌آید که قبلا در فوتبال سال‌ها مدیریت کرده باشد. در این بین باید حواسمان جمع باشد که به چه کسی رای میدهم و از بین این چهار عزیز کدام نفر چنین شرایطی را دارد. باید ببینیم کدام کاندید کار مدیریتی کرده و میتواند امور را به راحتی در دست بگیرد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص موضع گیرى و فعالیتهای انتخاباتی علی کفاشیان به نفع یکی از کاندیداها تاکید کرد: می خواهم یک خاطره بگویم . زمانی که مدیرعامل پرسپولیس بودم بر سر مسئله بلیط فروشی بازی‌های پرسپولیس جلسه‌ای را با آقاى تاج در کمپ تیم‌های ملی داشتم. در آن جلسه علی کفاشیان هم حضور داشت و یک عبارت به من گفت که بسیار عجیب بود. او به من گفت: شما به فوتبال می آید و می روید و ما ماندگار هستیم! من آنجا به او گفتم: از کجا معلوم که شما در فوتبال ماندگار هستید؟

وی ادامه داد:کفاشیان فکر می‌کند قیم و صاحب فوتبال است، آن هم در شرایطی که باشگاه‌ها باید اداره کننده فوتبال باشند. وقتی چنین نگاهی وجود داشته باشد حواشی هم به وجود می آید. رفتار فعلی کفاشیان هم از همانجا نشأت می گیرد. البته این که کاندیداها بخواهند کار تبلیغاتی بکنند و فعالیت انتخاباتی داشته باشند مسئله بدی نیست اما نباید کاری به ناحق صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز