خبرگزاری کار ایران

امضای قرارداد با تراکتور غیرقانونی است!

گزارش: وضعیت باورنکردنی خطیبی و آلومینیوم اراک

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۳۴۷

باشگاه آلومینیوم اراک در حالیکه تعهدات به بازیکنان و کادرفنی این تیم را انجام داده است در انتظار مشخص شدن موضع باشگاه تراکتور در انتقال عجیب رسول خطیبی به تبریز است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رسول خطیبی در حالیکه عصر روز گذشته درخواست جدایی‌اش از سوی هیات مدیره باشگاه رد شده بود در اقدامی عجیب به یکباره به تبریز رفت و به عنوان سرمربی جدید باشگاه تراکتور معرفی شد.

خطیبی باید استعفا بدهد

هیات مدیره باشگاه آلومینیوم روز گذشته تشکیل جلسه دادند و 5 عضو این جلسه درخصوص جدایی خطیبی بحث و گفتگو کردند. اعضای هیات مدیره معتقدند خطیبی باید به اراک برود و به صورت رسمی استعفا بدهد تا تشریفات جدایی را به صورت رسمی به‌جا بیاورد. خطیبی در حالی به همکاری با آلومینیوم پایان داده که هیچگونه بند فسخی در قرارداد وجود نداشته است.

پرداختی‌ها به 50 درصد رسید

صبح امروز 30 درصد از قرارداد رسول خطیبی پرداخت شده و تعهدات باشگاه به این سرمربی به صورت کامل انجام شده است. به غیر از خطیبی سایر بازیکنان هم پول گرفتند تا پرداختی آنها به 50 درصد برسد. خطیبی به غیر از اینکه بندی در قراردادش وجود نداشت، همینطور نمی‌توانست به دلیل عدم دریافت مطالبات در موعد مقرر هم به همکاری خود پایان بدهد چرا که در قرارداد او ذکر شد اگر تا 10 روز پس از آخرین مسابقه در نیم فصل اول دریافتی او به 50 درصد نرسد، می‌تواند این تیم را ترک کند.

شکایت از تراکتور

در رابطه با باشگاه تراکتور، مدیران آلومینیوم اراک معتقدند اقدام به همکاری با رسول خطیبی یک اقدام غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای بوده چراکه در قرارداد این سرمربی ذکر شده بود نه باشگاه، نه اسپانسر و نه هیچ شخص دیگری تا زمان تحت قرارداد بودن او حق مذاکره با این سرمربی را نداشت. آلومینیوم اراک منتظر اقدام باشگاه تراکتور است. اگر این باشگاه برای جلب رضایت همتایش در اراک اقدام کند آنها مذاکره خواهند کرد تا به توافق برسند در غیر این صورت شکایت در فدراسیون فوتبال ثبت می‌شود.

گفتگو با خطیبی

سرمربی جدید تیم تراکتور که امروز مراسم معارفه‌اش انجام می‌شود در گفتگو با مدیران باشگاه آلومینیوم اراک عنوان کرده که نمی‌توانسته از فرصت به دست آمده برای رسیدن به هدایت تیم محبوبش در تبریز بگذرد و به همین خاطر به یکباره تصمیم به ترک تیم گرفته است. مدیران آلومینوم در حال حاضر منتظر مشخص شدن وضعیت او هستند.

گزینه‌های جانشینی

با وجود اینکه اسامی زیادی برای جانشینی خطیبی روی نیمکت آلومینیوم عنوان شده اما هنوز با هیچ گزینه‌ای مذاکره رسمی صورت نگرفته است. باشگاه معتقد است که خطیبی سرمربی این تیم است و با توجه به جدایی غیرقانونی باید به اراک برگردد و فعالیتش را دنبال کند. با وجود عدم واکنش شفاف از سوی تراکتور آنها فعلا منتظر مشخص شدن وضعیت خطیبی هستند. در حال حاضر حمید عبداللهی، دستیار خطیبی به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده و تمرینات زیر نظر او برپا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز